  • 1. Data: 2011-08-08 10:36:23
    Temat: Bezplatne wyplaty za granica
    Od: "Michal Sawicki" <m...@o...pl>

    Dokad uciec z mBanku, zeby nie placic za karte ani za wyplaty z bankomatow
    zagranicznych?
    Warunek: brak konieczności dokonywania transakcji bezgotówkowych w kazdym miesiącu.
    Natomiast nie przeszkadza mi koniezność regularnych wypływów na konto, o ile da
    się zrobić bezpłatny "oscylator" :).

    Po pierwszym przeglądzie ofert wydaje mi sie, zew gre wchodza:
    1.City - wplywy 5 k
    2. Getin - wlplywy 7k5
    3. Lukas - wplywy 10 k
    4. Multi - wplywy 5 k

    M.

  • 2. Data: 2011-08-08 11:31:54
    Temat: Re: Bezplatne wyplaty za granica
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Aug 2011 12:36:23 +0200, Michal Sawicki napisał(a):

> [...]
    > wypływów na konto, o ile da się zrobić bezpłatny "oscylator" :).
    >
    > Po pierwszym przeglądzie ofert wydaje mi sie, zew gre wchodza: 1.City -

    GO/OF - wszystko za darmo
    DBnet - wystarczy jedna transakcja miesięcznie np wypłata 10 pln z
    bankomatu

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-08-08 12:14:16
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > GO/OF - wszystko za darmo
    > DBnet - wystarczy jedna transakcja miesięcznie np wypłata 10 pln z
    > bankomatu

    Przeczytaj jeszcze raz ;)

  • 4. Data: 2011-08-08 15:32:41
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Michal Sawicki pisze:
    > Dokad uciec z mBanku, zeby nie placic za karte ani za wyplaty z bankomatow
    > zagranicznych?

    wkf: nie ma opłaty w mBanku za wypłaty z bankomatów zagranicznych, są
    kiepskie kursy, ale opłat nie ma

    andy_nek

  • 5. Data: 2011-08-08 16:28:14
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >wkf: nie ma opłaty w mBanku za wypłaty z bankomatów zagranicznych, są
    >kiepskie kursy, ale opłat nie ma

    Ale opłata za kartę jest!
    Ja uważam, że łatwiej wypłacić grosze w db raz na m-c, niż oscylować 5k np.
    do Citi. Chyba, że wątkotwórca nie pokazuje się w ojczyźnie?

  • 6. Data: 2011-08-11 08:16:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Aug 2011 14:14:16 +0200, Waldek napisał(a):

    > Przeczytaj jeszcze raz ;)

    Ano fakt, więc pozostaje tylko DBnet w takim razie.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2011-08-11 12:06:00
    Od: " " <k...@g...pl>

    mx <@m...@o...pl@> napisał(a):

    > do Citi. Chyba, że wątkotwórca nie pokazuje się w ojczyźnie?

    A ta jedna transakcja to musi być krajowa? Nie może wypłacić 10 EUR za granicą?

  • 8. Data: 2011-08-11 17:10:53
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >A ta jedna transakcja to musi być krajowa? Nie może wypłacić 10 EUR za
    >granicą?

    No nie musi, oczywiście. Sam nie wiem czemu patriotyzm się we mnie odezwał.

    "Obsługa karty VISA Electron 0 zł (w przypadku wykonywania minimum 1
    transakcji miesięcznie)"

  • 9. Data: 2011-08-15 16:04:39
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

    > "Obsługa karty VISA Electron 0 zł (w przypadku wykonywania minimum 1
    > transakcji miesięcznie)"
    Wlasnie zagladnalem do dbNET i widze ze tez oferuje wyplaty za free
    opl. karty 5zl anulowana po 1 operacji bezgot