    From: "Sark" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczenstwo lokowanych pieniedzy w mBanku
    Date: Thu, 3 Jan 2002 19:23:03 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@ntwklan-sz-62-233-158-34.devs.futuro.pl

    Użytkownik "Stiwi" <s...@s...pl> napisał
    w wiadomości news:a125l6$ha3$1@news.tpi.pl...
    > Ale spotkalem sie z niezbyt
    > interesujaca opinia mBanku.

    A aj w takim banku mam konto ..... i trochę
    oszczędności a tutaj co słyszę że tenże bank
    wydaje (chyba o sobie) "miezbyt interesujace
    opnie" ..... będe musiał przeanalizować moje z nim
    związki

    > Mianowicie jak wiemy mBank nalezy do BRE Banku,
    ktory .....

    Wiemy, wiemy a jak poczytamy archiwum grupy to
    bedziemy wiedzieli jeszcze więcej

    > Czy sadzicie, ze moze zdarzyc sie taka sytuacja,
    iz po uzbieraniu przez
    > mBank okreslonej sumy pieniedzy, zwina sie oni z
    interesem?

    Zdarzyć się może wszystko jednak na razie nic na
    to nie wskazuje. Ale w swoich rozważaniach
    powinieneś wziąść pod uwagę ostanie poczynania BRE
    Banku:

    ////PARKIET
    BRE pomoże Elektrimowi
    Prezes BRE nie potwierdza ani nie zaprzecza
    informacjom o możliwym
    podziale Elektrimu. Oficjalnie bank kontroluje
    obecnie 5% akcji
    holdingu, jednak łącznie z zaprzyjaźnionymi
    podmiotami - 15%. Zdaniem
    Wojciecha Kostrzewy Elektrim jest najbardziej
    niedowartościowaną spóką
    GPW. /////

    ////PARKIET
    BRE Bank ma 5,02% akcji Elektrimu
    Udział BRE Banku i jego podmiotów zależnych w
    kapitale akcyjnym
    Elektrimu przekroczył 5%. W grudniu właściciela
    zmieniło ok. 43 mln
    akcji warszawskiego holdingu.////

    /////PARKIET
    Elektrim może pójść w ślady Optimusa
    Grupa podmiotów skupionych wokół BRE kontroluje
    około 15% akcji
    Elektrimu. Z nieoficjalnych informacji Parkietu
    wynika, że BRE
    wspólnie z tymi podmiotami agresywnie skupował
    akcje holdingu
    korzystając ze znacznego spadku ich ceny. BRE
    mógłby próbować
    realizacji scenariusza jaki dopełnił się udziałem
    Optimusa i dążyć do
    podziału Elektrimu.////

    Pytanie: nonszalancko topią gotówkę w bankruta czy
    może widzą szansę na dobrą inwestycję ?
    Sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie ?

    > Rowniez niezbyt pochlebne opinie slyszalem o
    Inteligo, ktorego
    > podobno niemiecki oddzial mial (nie wiem czy
    dalej ma), olbrzymie
    > klopoty finansowe.

    Również poczytaj archiwum. Na temat obydwu banków
    toczyły się dłuuugie rozoważania na pbb ale dosyc
    dawno.

    Sark