    From: "KK" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczenstwo kart wysylanych poczta
    Date: Thu, 13 Mar 2003 15:50:31 +0100

    "Bartol Partol" <b...@p...c> wrote in message
    news:b4q438$3km$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Brakuje Ci wyobrazni? Znika kasa z konta.
    >
    > I co dalej?

    Składam reklamację.

    > Nie masz kasy na koncie.
    >
    > I co dalej?

    A dlaczego, przecież to ja spłacam zadłużenie karty. Po prostu nie wpłaca
    się spornej kwoty.
    Kwota reklamowana poczeka do wyjasnienia. Jak jakiś bank żąda wpłaty spornej
    kwoty to idę do innego banku.

    > Zaczynasz sie denerwowac i dzwonic na infolinie, skladac reklamacje, itd.
    >
    > I co dalej?

    A czemu mam się denerwować. Limit karty, której używam do codziennych
    zakupów jest na tyle niski, że za dużo nie poszaleją. Po prostu składam
    pisemną reklamację.

    > Nawet jak jakims cudem odzyskasz kase, to stracisz czas i nerwy, a
    > bandziora i tak nie znajda, wiec przy odrobinie szczescia zalatwi Cie
    > przy nastepnej karcie.

    Czemu jesteś takim pesymistą.
    Reklamacje płatności internetowe, bo pewnie o te ci chodzi, w większości
    banków są uznawane od ręki. A czy bank znajdzie sobie kogoś kto posłużył się
    kartą to już nie mój problem.

    Wiesz, co kup sobie skarpetkę.

    Podam ci numer mojej karty kredytowej i datę ważności, a ty coś kup.
    Zastanów się ile czasu będzie potrzeba, żeby cię złapać.

    Banki doskonale sobie zdają sprawę z fałszerstw na kartach kredytowych i
    mają na tel cel rezerwowane fundusze.
    Czy zdajesz sobie sprawę, że rocznie "lewych" transakcji jest na kwotę coś
    srednio 2 mld dolarów, co stanowi znikomy procent dochodów banków i
    instytucji wydającyh karty.