  • Data: 2002-01-04 09:00:19
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: <d...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Oficjalny dokument z banku.

    I co jakiś papierek z banku ma uwiarygadniać i potwierdzać ważność aktu
    notarialnego ??? Zastanów się, akt notarialny musi być sporządzony przez
    specjalną osobę (notariusza) i zarejestrowany w sądzie a potem jakiś świstek z
    pieczątką banku spółdzielczego w Wąchocku (albo dokument elektroniczny
    niewymagający) ma decydować o tym czy akt jest ważny? Nie wydaje mi się...

    > Jest w zasadzie zupelnie takie samo - majac w rekach poprzedni dowod
    > rejestracyjny i papierek zatytulowany "umowa" urzad przerejestruje
    > pojazd i sie zaczna klopoty.

    Chodziło mi o to że sprzedaż samochodu nie wymaga aktu notarialnego pod rygorem
    nieważności.

    Darek