    From: Roman Kubik <W...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bez marmurka ani rusz
    Date: 3 Jan 2002 17:09:23 GMT
    Sender: Romek <r...@f...sb.gov.pl>

    > I dlatego trzeba wszystko zalatwiac przy okienku kasowym...

    no, tylko trudno tam przyciagnac notariusza.
    ja placilem u notariusza czekiem potwierdzonym.
    notariusz podpowiadal nam tez takie rozwiazanie jak ktos tu chyba opisywal:
    spisac akt, notariusz chowa go w kieszen, przelac kase na wskazane przez
    sprzedawce w akcie konto, platnik (nabywca) przynosi potwierdzenie przelewu
    i notariusz wydaje akty.
    ale mi sie to mniej podobalo niz czek potwierdzony.

    pozdrawiam

    romek