  • 1. Data: 2002-04-02 13:37:12
    Temat: Belka rulez
    Od: "Krzysztof Sadura" <k...@a...net.pl>

    Temat podatku od oszczednosci byl i jest walkowany stale ale przyklad z
    zycia wziety a dotyczacy niestety mnie.
    Za ostatni miesiac na eMaksie zarobilem 6,93 zl. :))
    Podatek wyniosl 1,40 czyli nie 20% a 20,202% (powinien wyniesc 1,386 -
    zaokraglono). No coz ziarko do ziarka a zbierze sie miarka jak mowi
    przyslowie.
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Sadura.

  • 2. Data: 2002-04-02 13:52:29
    Temat: Re: Belka rulez
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Tue, 2 Apr 2002 15:37:12 +0200, "Krzysztof Sadura"
    <k...@a...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > Podatek wyniosl 1,40 czyli nie 20% a 20,202% (powinien wyniesc 1,386 -
    > zaokraglono). No coz ziarko do ziarka a zbierze sie miarka jak mowi
    Pociesz się, że może następnym razem zarobisz 7,24 i też zapłacisz 1,40
    podatku (a to będzie 19,337%)

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 3. Data: 2002-04-02 13:53:50
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik gornik <g...@g...w.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:9...@4...com..
    .

    > Pociesz się, że może następnym razem zarobisz 7,24 i też zapłacisz 1,40
    > podatku (a to będzie 19,337%)

    Nie mogles policzyc od kwoty 7,49 :-))

    Karol

  • 4. Data: 2002-04-02 13:56:04
    Od: maderozo <m...@p...onet.pl>

    In <9...@4...com> gornik wrote:

    > Pociesz się, że może następnym razem zarobisz 7,24 i też zapłacisz 1,40
    > podatku (a to będzie 19,337%)

    Kwoty zaokaglane sa bodajze do 50gr - podatek 20% z 7zl to 1.40

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-04-02 14:03:35
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Tue, 2 Apr 2002 15:53:50 +0200, "Karol" <a...@b...com>
    napisał(a):

    > Nie mogles policzyc od kwoty 7,49 :-))
    Fakt
    Znowu zapomniałem, że to podstawa jest zaokrąglana do pełnych złotych a
    nie podatek do dziesiątek groszy :-(
    Swoją drogą przez to zaokrąglanie jestem w tym miesiącu o 8,4 gr do tyłu
    :-(