  • 31. Data: 2009-01-30 17:36:12
    Temat: Re: Bedzie rzeźnia...
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "flower" <f...@w...pl> wrote in message
    news:glv7o4$vf$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > lepiej

    > dwoch
    >
    > 1.03, 20.03, 10.04, 30.04, 20.05, 10.06, 30.06, 20.07, 10.08, 31.08.
    > Nie przewiduję pomyłki większej niż 10 dni :-)

    dobre ;)

  • 32. Data: 2009-01-30 17:36:46
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...net> napisał w wiadomości

    > Ja sie tym nie zajmuje, wiec nie bede prognozowal...Ale jak ktos
    > notorycznie od roku notuje same nietrafne prognozy i jeszcze na zwrocenie
    > uwagi atakuje to chyba czas zanegowac pajaca....?

    Mijasz sie troche z prawdą, z ropą latem zeszlego roku Dieter wstrzelil sie
    pieknie, nawet az za dobrze, bo nawet Dieterowi nie przyszla do głowy aż
    taka zwała. Wtedy ropa kosztowala ponad 140$. Dieter prognozowal 90$ co
    brzmialo jak kompletna abstrakcja. Nawet narysowalem sobie wtedy tą zwalę na
    wykresie i popukałem w czoło. No a co się stało to widac.
    Ale tak naprawde to nikt nie jest przewidziec ruchow rynkow, bo zeby to
    zrobić, to trzeba byloby wejsc w mozgi paru żydom trzęsącym tym swiatem.
    Mozna jedynie zgadywac z czego oni korzystają dla jak najskuteczniejszego
    wydymania tłumow albo co planują. Wg mnie prawda jest taka ze gwiazdy nie
    mają najmniejszego rzeczywistego wplywu na rynki. Jesli pojawia sie jakas
    koralacja to trzeba by sie raczej zastanowic skąd sie wziela? Rozwiazania sa
    dwa : albo ktos sprytnie steruje rynkiem tak aby stado baranow załapało rytm
    i pozniej bęc, albo cykle sie zwyczjanie nakladają i jest to zbieg
    okolicznosci, ... no albo wpadam juz w paranoje ;) Ale jeszcze raz - nikt
    nie jest w stanie przewidziec w 100% zachowania rynku, z wyjątkiem tych,
    ktorzy mają tyle kasy, ze sami mogą nim sterowac jak chcą. A skoro tak to
    mogą łudzić naiwniakow jak chcą, tworzyć sztuczne cykle, załamywac cykle,
    wymyslac krachy i co tylko im tam jeszcze do tej psychopatycznej glowy
    wpadnie.
    Niewykluczone ze zrobili pare ruchow dających złudzenie analitykom
    astrologom, ze rozgryzli tajemnicę rynków, a teraz spiją smietankę
    zabierając kase tym ktorzy uwierzyli w gwiazdy.
    V.

  • 33. Data: 2009-01-30 19:45:38
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 30-01-2009 o 11:20:31 XXL <d...@g...skasuj-to.pl>
    napisał(a):

    > gg <g...@o...pl> napisał(a):
    >
    > To pewne... tylko kiedy? tak mi jakoś pasuje że to już dzisiaj początek

    co tu jest pewne na tym swiecie - smierc i podatki ;)

    > Mimo dużego wyprzedania rynku i już niskiej wyceny wielu spółek nie ma
    > prawie
    > w ogóle popytu.

    popyt sie pojawi jak beda wzrosty. Stopy spadaja, lokaty tez, potrzebny
    jest impuls.

    > Jedynym graczem, który mógłby podciągnąć indeksy w górę są OFE. Ale te
    > wstrzymuja się z zakupami z powodu fatalnych danych ze świata (dziś
    > wstępne

    te ostatnie tajemnicze wyciaganie - moze to oni ?

    > szacunki PKB w USA za IV kwartał - spodziewany wynik to spadek o 5%) i

    chybiona prognoza.

    > Na temat TFI nie ma co mówić, bo tam od ponad roku trwa odwrót klientów
    > spowodowany silną bessą.

    TFI oparło sie o linie wsparcia, ale sporo kasy trzymaja fundy obligacji
    i hybrydowe.
    No i denominowane (zob. mbank)

    > Jeśli przyjdzie negatywny impuls z USA (przebicie w dół wsparć) to nasza
    > giełda mocno pogłębi dołki z ubiegłego roku.

    to byłby armageddon. ale nie po to powstaja plany wydania miliardow usd,
    by zle impulsy generowac.

    Z.

  • 34. Data: 2009-01-30 20:14:20
    Temat: Re: Bedzie rzeĽnia...
    Od: "Alkortrade. Robert Krassowski" <s...@a...biz>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 1.03, 20.03, 10.04, 30.04, 20.05, 10.06, 30.06, 20.07, 10.08, 31.08.
    > Nie przewiduję pomyłki większej niż 10 dni :-)

    Widze tutaj wyrazne cykle. Widac rzadza swiatem :)

    RK

  • 35. Data: 2009-01-30 20:33:48
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Lzesz jak pies z tymi samymi nietrafionymi prognozami. Dla przypomnienia
    ropa 1x (dokladnosc 1 sesja), usd 2x (dokladnosc 1 sesja), pocz. sierpnia
    WIG. Teraz pozostaje Ci miec nadzieje, ze minimum wig20 z 26.1.09 zostanie
    przebite w dol.

    BTW Kolego Vircku, wyslij cv na mojego maila, to moze bedziesz mogl mi
    obuwie poczyscic w jeden dzien w tygodniu bo jak na razie jedyne co
    potrafisz to krytykowac innych samemu przy tym nic nie wnoszac na grupe
    oprocz syfu.

    D.

  • 36. Data: 2009-01-30 21:11:22
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "koklusz" <s...@g...com> wrote in message
    > Hmmm...
    > Same nietrafione prognozy Dietera..
    > Wspomnę dwie
    > 1. USD w sierpniu ->trafiona
    > 2 USD 6.01 ->trafiona
    > I jeszcze jedno najważniejsze: kolega Dieter posiada zanikająca zdolność
    > do przyznawania się do błedu.. czego wielu osobom brakuje.
    >
    > Jeśli Ci się nie podoba, to nie sugeruj się. Kwestia samodzilnego myślenia
    > pozostaja jak zwykle otwarta..
    > Pozdrawiam

    Dwie tylko pozornie trafione i cztery nie trafione kompletnie....To
    wystarczy....

  • 37. Data: 2009-01-30 21:15:05
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > obuwie poczyscic w jeden dzien w tygodniu bo jak na razie jedyne co
    > potrafisz to krytykowac innych samemu przy tym nic nie wnoszac na grupe

    No jest nasz slynny kosmonauta co pisal o mini hossie od poczatku sierpnia
    2008 nie wspomne juz do kiedy...buhahaha, dolkach w grudniu, wzrostach od
    stycznia.....buhahahaha
    Oj tak sie juz pultasz i pultasz.....To juz nie bedzie hossy i teraz mam
    sie modlic o przebiciu minimum
    Wig-20...hahahahahahaha.....Ajajaj...zaiste...schiof
    renia.....

  • 38. Data: 2009-01-30 21:24:20
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    > to byłby armageddon. ale nie po to powstaja plany wydania miliardow usd,
    > by zle impulsy generowac.

    impuls już niedługo. na razie minęło 10 dni i już uchwalono pomoc dla
    opasłych kotów

  • 39. Data: 2009-01-30 21:43:38
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    > <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > sprawdza sie stara jak swiat prawda. Nie graj według wyimaginowanego wykresu
    > (choćby nie wiem jak prawdopodobnego) a lepiej skup sie na obserwacji
    > rzeczywistości :).
    >
    > george

    dokładnie. I podstawowa zasada. Albo "ja" jestem najmądrzejszy albo nie gram
    wcale. A wróżki robią wszystko aby w to wątpić.

  • 40. Data: 2009-01-31 09:39:10
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Ja już straciłem wiarę we wzrosty. Pomyliłem się, więc zamknąłem longi
    ze stratą. Będziemy mieli męczący trend boczny, ale stale osuwający się
    w dół, po kilkadziesiąt pkt tygodniowo.