  • 11. Data: 2002-08-29 09:17:16
    Temat: Re: Będą sprawdzać nasze majątki
    Od: p...@p...onet.pl

    > jak wszyscy to wszyscy, babcia też :-)

    > udowodnienia
    > >

    > nie sprawdza w praktyce co widać i słychać dookoła, więc postanowiono
    > odwrócić role :-)
    No to chyba będziemy mieli prewencyjne rewizje urzędu skarbowego w prywatnych
    domach (bo ktoś może coś uktyć w skarpecie albo pod materacem!)
    Było Ub, Sb to będzie US...
    Głosujcie dalej na czerwonych!
    Socjalizm jest taki cool i nowoczesny i humanitarny i szlachetny
    A Leszek taki przystojny i dowcipny...
    PS

  • 12. Data: 2002-08-29 09:39:56
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    No Name pisze:
    >Nie zabiera się domu, merola i konta w banku komuś, z kim jada
    >się obiady i grywa w penisa.

    A jak się w to gra? :)
    Tenis w porcie? :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 13. Data: 2002-08-29 09:44:26
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Thu, 29 Aug 2002 08:39:23 +0000 (UTC), Klaus napisał(a):

    >Chyba jednak "troszeczke" zawyzyles cene mieszkan :) Wiem ze Warszawa do
    >najtanszych nie nalezy ale...

    ... ale takie mieszkania jak najbardziej się zdarzają - prawdopodobnie
    wszystkie większe w centrum Wawy.

    Poza tym pod te 360 tys. podchodzi praktycznie większość domków
    jednorodzinnych budowanych w "starych" technologiach - czyli nie-tekturowych
    tudzież nie-ytongowych... Do tego auto, konto, i gotowe. Oczywiste jest, że
    SLD-owych kolesiów zarabiających na lewo grube miliony toto w ogóle nie ruszy
    :-(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 14. Data: 2002-08-29 09:52:54
    Od: "Jarosław A. Sokół" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    [...]
    > Chwilunia... To dotyczy wszystkich obywateli? I teraz KAŻDY musi
    > _udowadniać_, że swój "majątek" (składający się z mieszkanka, maluszka i
    > paru mebli) zdobył w sposób legalny?
    >
    > A co z jedną z podstawowych zasad państwa prawa - konieczności
    udowodnienia
    > WINY a nie niewinności?

    Juz dawno w polskim prawie sa wyjatki, gdzie trzeba udowadniac niewinnosc.

    Pozdrawiam,
    Jarosław A. Sokół j...@p...onet.pl
    --
    "If people think nature is their friend, then they sure don't need an
    enemy."

  • 15. Data: 2002-08-29 10:54:47
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    A ja przeczytałem : "Beda sprawdzac nasze majtki" Za zaistniałą pomyłkę
    serdecznie przepraszam.

    Vizvary

  • 16. Data: 2002-08-29 11:25:12
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    j...@c...pl (Jacek Osiecki) writes:

    > ... ale takie mieszkania jak najbardziej się zdarzają - prawdopodobnie
    > wszystkie większe w centrum Wawy.

    W srodmiesciu to i mniejsze.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 17. Data: 2002-08-29 11:53:29
    Od: "PB" <d...@u...priv.onet.pl>

    > Socjalizm jest taki cool i nowoczesny i humanitarny i szlachetny
    > A Leszek taki przystojny i dowcipny...
    > PS

    chciałem zauważyć że ostatnio jakby mniej dowcipny, jego stały uśmiech numer
    5 coś jakby przygasł.
    ech nie mówię tego z satysfakcją, bo co to za radość jak nas wszystkich to
    bije po kieszeni

  • 18. Data: 2002-08-29 12:28:43
    Temat: Re: Beda sprawdzac nasze majatki
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>

    > Chwilunia... To dotyczy wszystkich obywateli? I teraz KAŻDY musi
    > _udowadniać_, że swój "majątek" (składający się z mieszkanka, maluszka i
    > paru mebli) zdobył w sposób legalny?

    Za Rzepichą odnośnie projektu Deklaracji Podatkowej:

    /cytat mode on

    - Nie będą musiały w niej być ujęte: ruchomości będące wyposażeniem
    gospodarstwa domowego
    o jednostkowej wartości nie przekraczającej 10 tys. zł (z wyjątkiem
    dzieł sztuki); dzieła, które
    stworzyliśmy sami; lokal mieszkalny o powierzchni nie większej niż 70
    mkw. (o ile podatnik nie
    ma innych nieruchomości); przeciętna wartość lokalu to ok. 170 tys. zł;
    środki transportu o łącznej
    wartości nie większej niż 80 tys. zł; pozostały majątek, w tym
    szczególnie pieniądze; łączna wartość tej
    kategorii nie może być wyższa niż 100 tys. zł; rzeczy i prawa majątkowe
    związane z prowadzoną
    działalnością gospodarczą (z wyjątkiem nieruchomości); zapasy, surowce,
    materiały, półfabrykaty,
    wyroby do prowadzenia działalności gospodarczej.

    - Małżonkowie będą mogli przedstawić wspólną deklarację.

    - Nie będą jej składali rolnicy, jeżeli od 1990 roku nie kupili gruntów,
    nie wybudowali obiektu budowlanego i nie uzyskują przychodów, które
    trzeba opodatkować podatkiem dochodowym.

    /cytat mode off

    wiec zdecydowana wiekszość obywateli się nie załapie.

    > A co z jedną z podstawowych zasad państwa prawa - konieczności udowodnienia
    > WINY a nie niewinności?

    puk puk pobudka, tutaj trzeba udowadniać, że się jest niewinnym ;-)
    najpierw płacisz kare dla US a potem moze sie sadzic jak Cie na to stac,
    wiec czemu nie pojsc dalej :-)
    Jesteś winny dopuki nie udowodnisz swojej niewinności ...
    Swoją drogą co za bezczelność zmuszać mnie żebym odwalał całą robotę
    za skarbówke i jeszcze sie tym szczyć jako nowoczenym rozwiazaniem...
    Zdrófka

    Ra-Ash

    P.S. Przeczytałem "beda sprawdzac nasze majaki" ;-)
    Permamenta inwigilacja !!

  • 19. Data: 2002-08-29 12:30:35
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>

    > Za Rzepichą odnośnie projektu Deklaracji Podatkowej:

    Deklaracji Majątkowej ofkos :-(
    za mało kofeiny i jeszcze te chochliki ;-/
    sorki all

    Ra-Ash

  • 20. Data: 2002-09-01 07:15:31
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał

    > Czy leci z nami prawnik ?

    Leci :-))

    > Może udałoby się jakąś skargę do TK?
    > ;-)
    >
    > KJ

    Pewnie tak... Na poczatek naruszenie art. 42 ust. 3, art. 47, art. 51 ust. 2
    Konstytucji RP :-)

    pzd