eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBePeHahahaha ma chyba problemy › Re: BePeHahahaha ma chyba problemy
  • Data: 2004-05-04 20:39:42
    Temat: Re: BePeHahahaha ma chyba problemy
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:
    >
    >>Jak dzwonilem do banku pierwszy raz, to mnie konsultant
    >>od autoryzacji przelaczyl do jakiegos menu, gdzie cos o kartach bylo i z
    >>tamtad trafilem do innego konsultanta. A teraz tego menu znalezc nie
    >>moge. Tylko przez konsultanta mozna tam trafic?
    >
    > Parę dni temu przy mnie jakaś babka zablokowała sobie dostęp przez internet
    > (pewnie źle hasła wpisała... zresztą to nieistotne czemu). Dzwoni na infolinię,
    > przez 15 minut widzę ją gadającą z komórki i w końcu słyszę na końcu
    > podniesionym głosem -- "to mnie przełączają po kolei po 3 konsultantach, żeby
    > na końcu powiedzieć że nie mam aktywnego kanału telefonicznego i muszę jechać
    > do oddziału??!?!?!?!?!"
    >
    > PS. Ale nie, zaraz, na pewno mnie się to wydawało, przecież to na pewno nie
    > mogło zdarzyć się w rzeczywistości ;DDD.

    ROTFL^2

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1