  • Data: 2004-05-04 17:26:25
    Temat: Re: BePeHahahaha ma chyba problemy
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam Gentler napisał:

    > Lubię czytać prozę Bartola. Marnuje się chłopak na tej grupie. Niedługo
    > napisze o tym jak chciał pójść do ubikacji w BPH, a tam nie było...
    > klimatyzacji. Jak zareagują grupowicze? Znowu nie podejmą dyskusji?
    > Swoja drogą, kto ma większy problem: Bartol ze swoimi Bankami czy banki z
    > Bartolem?
    >
    > Pozdrawiam wszystkich, a Bartola pozdrawiam niezwykle serdecznie.

    Ach dziekuje serdecznie. W koncu dostep przez telefon sobie odpalilem.
    Nie wiem tylko jak dotrzec do menu kartowego, bo chcialbym sie o bledne
    blokady wypytac. Jak dzwonilem do banku pierwszy raz, to mnie konsultant
    od autoryzacji przelaczyl do jakiegos menu, gdzie cos o kartach bylo i z
    tamtad trafilem do innego konsultanta. A teraz tego menu znalezc nie
    moge. Tylko przez konsultanta mozna tam trafic?

    Bartol