  • Data: 2004-05-04 20:08:51
    Temat: Re: BePeHahahaha ma chyba problemy
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 04 May 2004 19:26:25 +0200, w <c78jmi$84k$1@inews.gazeta.pl>, Bartol
    Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(-a):

    > Jak dzwonilem do banku pierwszy raz, to mnie konsultant
    > od autoryzacji przelaczyl do jakiegos menu, gdzie cos o kartach bylo i z
    > tamtad trafilem do innego konsultanta. A teraz tego menu znalezc nie
    > moge. Tylko przez konsultanta mozna tam trafic?

    Parę dni temu przy mnie jakaś babka zablokowała sobie dostęp przez internet
    (pewnie źle hasła wpisała... zresztą to nieistotne czemu). Dzwoni na infolinię,
    przez 15 minut widzę ją gadającą z komórki i w końcu słyszę na końcu
    podniesionym głosem -- "to mnie przełączają po kolei po 3 konsultantach, żeby
    na końcu powiedzieć że nie mam aktywnego kanału telefonicznego i muszę jechać
    do oddziału??!?!?!?!?!"

    PS. Ale nie, zaraz, na pewno mnie się to wydawało, przecież to na pewno nie
    mogło zdarzyć się w rzeczywistości ;DDD.