  • Data: 2005-03-23 06:43:21
    Temat: Re: BePeHahahaha do mnie napisalo...
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Interesuje mnie ( zawarlem to tez w pismie) jak bank zamierza rozwiazac
    > jadna z umow kredytowych z poszanowaniem regulaminu? Nie dowiedziałem sie
    > w centrali moze dowiem sie tu :)

    No to spróbuje.
    1. Podpisałeś nową umowę o kartę płatniczą kredytową zgodną z ustawą o
    elektronicznych instrumentach płatniczych?
    2. Paragraf 10 pkt.1 regulaminu ( tu za ważny powód można podać brak
    zdolności kredytowej)
    3. Paragraf 21 pkt 10
    4. Paragraf 22 pkt 1 (znowu zdolność kredytowa)

    > Dodam, ze obie karty obslugiwane perfekcyjnie. Najmniejszych potkniec.
    > Zapowiada sie ciekawe starcie :)

    Ale powinni uderzyć się w pierś i złączyć limit.

    Darek