  • 21. Data: 2004-01-08 17:32:36
    Temat: Re: Bankowy prezencik ?
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btk389$cil$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:
    > Użytkownik "cyjanek" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jest to karta TP, na której jest 30 JT.
    >
    > BL jest płatna 1 JT za całe połaczenie z PASów.
    >
    > Rzeczony PAS po prostu musiał być uszkodzony -> zgłasza się to pod
    > 980 [za darmo].
    >

    > PAS - publiczny aparat samoinkasujący
    > BL - błękitna linia
    > TP - to chyba wiadomo

    JT - ???

    ... jednostka taryfikacyjna, nick "impuls" ;P

    --
    Robert

  • 22. Data: 2004-01-08 17:32:44
    Od: "cyjanek" <c...@g...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Moze źle wsadzałeś? Odwrotnie na przykład? Nie wiem,
    > nie używałem nigdy kart chipowych.

    Nie, wsadzałem prawidłowo - podpatrzyłem jak to robią rejestratorki w
    przychodniach Kas Chorych - też są podobne-czipowe (karty oczywiście!)

  • 23. Data: 2004-01-08 17:35:41
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btk3a9$cmu$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A ja dostałem. Co prawda po świętach, ale dotarło. :-)
    > Kartka z inteligo zdążyła w wigilię bodajże. :-)

    Tez nie dostalem!

    (Musialem chyba to wylaczyc :)))

    Wlasnie, Glenn - czy otrzymujesz wyciagi poczta, czy wylaczylas - moze
    dlatego nie dostalismy kart?

    --
    Robert

  • 24. Data: 2004-01-08 17:36:48
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btk3p1$kdg$...@i...gazeta.pl,
    cyjanek <c...@g...pl>:

    > Może trzeba widzieć dobrą stronę opóźnienia: zaoszczędzicie sobie np.
    > niemiłej przygody jaka mnie spotkała ;-)

    Szczerze mowiac, to nie widze zwiazku?

    --
    Robert

  • 25. Data: 2004-01-08 17:37:15
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btk34a$hnc$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Eeeee ten ibook się nie liczy ;-))) To było dawno temu i na dodatek
    > podatek musiałam zapłacić ;-))) Może złozyć reklamację pocztą wewn.
    > na okoliczność nieotrzymania prezentu gwiazdkowego ;-))) ?

    Nie smiej sie - mozna sprobowac :)

    --
    Robert

  • 26. Data: 2004-01-08 17:37:40
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Tez nie dostalem!

    Ja też!
    Robert - dyskryminują nas :-((((

    > Wlasnie, Glenn - czy otrzymujesz wyciagi poczta, czy wylaczylas - moze
    > dlatego nie dostalismy kart?

    Ja i wyciągi papierowe ;-))) ? Wyłączyłabym te z KK jakbym mogła! Ale karty
    telefonicznej im nie odpuszczę
    ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 27. Data: 2004-01-08 17:37:46
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btk3av$cpe$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:
    > Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:btk29j$8b2$1@topaz.icpnet.pl...

    > Tobie to już się boją cokolwiek wysyłać. :-)

    :))

    Dopiero teraz przeczytalem, wiec niezaleznie wpadlem na ten sam pomysl (ale
    pozniej).

    --
    Robert

  • 28. Data: 2004-01-08 17:38:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:
    [...]

    > Wlasnie, Glenn - czy otrzymujesz wyciagi poczta, czy wylaczylas - moze
    > dlatego nie dostalismy kart?
    Ja mam wyłączone wyciągi (poprosiłem pocztą wewnętrzną)
    a kartę dostałem.

    Może nakazałeś wyłączenie "korepsondencji'(jako całości) a nie tylko
    wyciagów ?

    KJ

  • 29. Data: 2004-01-08 17:41:26
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btk4k5$9en$...@a...news.tpi.pl,
    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>:
> [...]
    > a kartę dostałem.
    >
    > Może nakazałeś wyłączenie "korepsondencji'(jako całości) a nie tylko

    Sensowny trop.
    Najpierw wylaczylem wyciagi.
    Potem wylaczylem powiadomienia o zakladaniu lokat.
    Byc moze to jest rownoznaczne z tym, co sugerujesz?

    Glenn, wylaczalas papierowe lokaty?

    --
    Robert

  • 30. Data: 2004-01-08 17:41:58