  • Data: 2004-05-27 17:56:46
    Temat: Re: Bankowość-prośba
    Od: vpw <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 May 2004 02:50:18 +0200, Krystek wrote:

    > znacie"? Jak to ktoś kiedyś opisał na grupie: nie mają systemu transferu
    > pieniędzy między bankami, który ma kilka sesji dziennie :)

    Mnie sie podoba, ze wiekszosc wlascicieli KK z bankow szwajcarskich jest
    proszona o glosowa autoryzacje przy probie dokonania platnosci w POSach.
    Nastepnie instytuacja rozliczeniowa informuje, ze autoryzacja potrwa
    kilkanascie minut do pol godziny, bo musz potwierdzic transakcje _faxem_.
    Nie slyszalem o takich sytuacjach przy kartach innych bankow. Kwota z
    ostatniej takiej sytuacji ok 6 tys zl. Byly tez duzo nizsze.

    Moze dzieki temu bezpieczenstwo pieniazkow w Szwajcarii jest duzo wyzsze
    ale jak chcesz cos kupic na 15 minut przed odlotem to niezle wkurza.

    --
    vpw (2004-05-27 19:52:45)