    From: "Robert" <m...@k...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankowość elektroniczna
    Date: Sat, 5 Jan 2002 17:03:38 +0100

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl>
    (news:gnvd3u0m4c2att7p63m5rd7dj4drglfdl1@4ax.com):
    > A u mnie na jednym przedmiocie to w projekcie kobita wyraznie kazala
    > wpisywac zrodla takze jak sa to strony WWW (mimo, ze nic o inecie nie
    > wspominalem) i to nawet wymaga podania daty ze stanu na jaki dzien
    > informacje pochodza.

    Sposób cytowania źródeł elektronicznych określają ogólne zasady cytowania i
    formatowania przyjęte w danym typie publikacji (tj. np. rozprawy
    magisterskiej). Zasady te zwykle określa jednostka uczelni lub osobiście
    opiekun naukowy pracy, przy czym na ogół przyjmuje istniejący już zbiór
    konwencji, zwany pod nazwą "styl". Wszystkie sensowne style przewidują
    cytowanie źródeł najróżniejszego rodzaju, w tym stron internetowych, postów
    z grup newsowych, sesji chat, itp.