  • 1. Data: 2002-05-08 11:25:46
    Temat: Bankowosc Internetowa w Brazylii
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Liczba klientow korporacyjnych w Brazylii, ktorzy korzystaja ze swojego
    konta przez Internet wzrosla w okresie styczen - kwiecien tego roku z 182500
    do 364000!!!
    W kwietniu klienci ci przeprowadzili w sieci 27 milionow operacji :)

    No takiego wzrostu to tylko pozazdroscic, u nas firmowi klienci to ok 64
    tysiace....

    zrodlo: MM
    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-08 11:46:50
    Temat: Re: Bankowosc Internetowa w Brazylii
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

> [...]
    > W kwietniu klienci ci przeprowadzili w sieci 27 milionow operacji :)
    >
    > No takiego wzrostu to tylko pozazdroscic, u nas firmowi klienci to ok 64

    Jasne AMRA - tylko jeszcze dodakj morze ile wynosi ludność Polski w stosunku
    do ilości ludzi w Brazylii i wtedy będzie pełen obraz sytuacji .. :-)))

  • 3. Data: 2002-05-08 11:47:50
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Kasia" <K...@e...pl> wrote in message news:abb315$gb9$1@news.tpi.pl...

    > Jasne AMRA - tylko jeszcze dodakj morze ile wynosi ludność Polski w
    stosunku
    > do ilości ludzi w Brazylii i wtedy będzie pełen obraz sytuacji .. :-)))

    Ci.... AMRA nabija majowe statystyki ;-)))

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-05-08 11:52:01
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ci.... AMRA nabija majowe statystyki ;-)))

    Uuups .. ale zalałam - sorki - ciiii .....

  • 5. Data: 2002-05-08 12:01:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Uuups .. ale zalałam - sorki - ciiii .....

    hehe

    Ludnosc, ok.
    ale zobacz dynamike w 4 miesiace 100%!!!

  • 6. Data: 2002-05-08 12:04:21
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kasia"
    > Jasne AMRA - tylko jeszcze dodakj morze ile wynosi ludność Polski w stosunku
    > do ilości ludzi w Brazylii i wtedy będzie pełen obraz sytuacji .. :-)))

    może (nie morze) lepiej zapytac o liczbe a nie ilosc ludnosci ;-))
    uczyli mnie zeby slowa ilosc uzywac do czegos niepoliczalnego jak np ziaren
    piasku na plazy
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-05-08 12:09:01
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@w...pl>

    Słusznie mówisz, mój promotor (ładnych parę lat temu)
    też zwrócił mi uwagę na różnicę w znaczeniu tych słow...
    Ale to jest OT... ;-)

    Pzdr,
    Bam

  • 8. Data: 2002-05-08 12:10:22
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > może (nie morze) lepiej zapytac o liczbe a nie ilosc ludnosci ;-))
    > uczyli mnie zeby slowa ilosc uzywac do czegos niepoliczalnego jak np
> [...]

    =)))

  • 9. Data: 2002-05-08 12:32:58
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał w

    > może (nie morze) lepiej zapytac o liczbe a nie ilosc ludnosci ;-))
    > uczyli mnie zeby slowa ilosc uzywac do czegos niepoliczalnego jak np
> [...]

    Jejku - ale byków nastrzelałam .. a to wszystko przez to że chyba cały czas
    jeszcze płynę .. :-) właśnei wróciłam z rejsu po pieknym morzu ... sorki ...

  • 10. Data: 2002-05-08 12:51:45
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Wiesz to jest dynamika taka jak mozna porównać ze zbiorem jabłek w sadzie
    np
    > ... Pracownik zebrał wczoraj jedno jabłko - dziś juz dwa - cudownie -

    Fantastycznie =)