  • Data: 2012-11-20 09:01:01
    Temat: Re: Bankomaty na odcisk palca
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-20 07:41, Andrzej Kubiak pisze:

    > Nie dotyczy US*.
    >
    > AK
    >
    > * - pierwotnie miał być smiley, ale chyba jednak byłby zbędny.

    No to wyjaśnij do końca: żartujesz sobie, czy masz przesłanki to tego
    stwierdzenia i piszesz serio?
    Bo mnie się wydaje, że -
    przychodzi policja skarbowa i mówi: "ma pan nieopodatkowane dochody". A
    ja mówię "nie mam, wszystko opoodatkowałem". Jeśli moje "spending" da
    się wyjaśnić zgłoszonymi i udokumentowanymi dochodami - to jestm OK.

    A teraz, w wersji drugiej oświadczam: Tak, mam. Zgodnie z Ustawą, art.
    2.1.4) ich nie zgłaszałem i nieopodatkowałem. I nie mówię nic więcej na
    ten temat. Ani słowa jakie to dochody. Na pytania odpowiadam wygłaszając
    treść tego Art.
    Co mi mogą?
    Musieliby udowodnić jakieś czyny nielegalne (typu handel narkotykami) -
    ale jak dotąd na podstawie li-tylko "spending" nikomu nich nie zrobili.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel