  • 1. Data: 2005-04-12 11:33:05
    Temat: Bankomaty Euronetu za darmo w Kredyt Banku
    Od: "Marcello" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bankomaty sieci Euronet oraz dwóch innych sieci od maja będa dla klientów
    Kredyt Banku wypłacały pieniążki bez prowizji czyli za darmo. Zmienią sie
    też trochę opłaty. Taką informację dostałem wczoraj na wyciągu z banku.
    pozdr

  • 2. Data: 2005-04-12 11:43:57
    Temat: Re: Bankomaty Euronetu za darmo w Kredyt Banku
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcello" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kredyt Banku wypłacały pieniążki bez prowizji czyli za darmo. Zmienią sie też
    > trochę opłaty. Taką informację dostałem wczoraj na wyciągu z banku.

    maj miesiącem zmian TOiP'ów

    ;)
    zbyszk janke

  • 3. Data: 2005-04-12 11:46:54
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcello <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > klientów Kredyt Banku wypłacały pieniążki bez prowizji czyli za
    > darmo. Zmienią sie też trochę opłaty. Taką informację dostałem

    A to znaczy, ze cos wiekszego planuja, bo:
    "Kredyt Bank rozpoczął kampanię promocyjną Ekstrakont oraz Kont
    Oszczędnościowych "Tak czy owak wygrywasz". Elementem kampanii jest
    loteria, w której można wygrać Hondę Civic."
    http://banki.prnews.pl/index.php/nowa_kampania_promo
    cyjna_kredyt_banku_tak_czy_owak_wygrywasz,display,10
    320

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-04-12 14:20:48
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Marcello napisał(a):

> [...]
    > Kredyt Banku wypłacały pieniążki bez prowizji czyli za darmo. Zmienią sie
    > też trochę opłaty. Taką informację dostałem wczoraj na wyciągu z banku.

    A te dwie inne sieci to (jak piszą na wyciągu) Cash4You i Twoja Sieć.
    Co to u licha jest? Czy to jakiś rebranding istniejących sieci?
    Nic nie wygooglałem, a bankomatów w tych 2 sieciach powinno być ok.
    700-750, (KB zapowiedział, że bezprowizyjnych ma być ogółem ok. 1700 a
    siec własna KB + Euronet to niecałe 1000).

    Przemek

  • 5. Data: 2005-04-12 15:53:08
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > 700-750, (KB zapowiedział, że bezprowizyjnych ma być ogółem ok. 1700 a
    > siec własna KB + Euronet to niecałe 1000).

    Z tego co słyszałem KB sprzedał swoje bankomaty poza placówkami i będą one
    pod innym brandem. Zatem część nowych ATM to te same z inną nalepką.

  • 6. Data: 2005-04-12 16:01:16
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > 700-750, (KB zapowiedział, że bezprowizyjnych ma być ogółem ok. 1700 a
    > siec własna KB + Euronet to niecałe 1000).

    Moze chodzi o cashback

    pozd
    Adam

  • 7. Data: 2005-04-12 19:59:39
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    rsa127 napisał(a):

    > Z tego co słyszałem KB sprzedał swoje bankomaty poza placówkami i będą one
    > pod innym brandem. Zatem część nowych ATM to te same z inną nalepką.

    No dobrze, ale skąd ich aż tyle?
    Może Twoja Sieć to jakiś brand PolaCardu, SKOKów czy banków
    spółdzielczych, ale Cash4You brzmi bardzo zagramanicznie ;-) Co to może
    być???

    Przemek

  • 8. Data: 2005-04-13 10:06:19
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d3gbif$cal$...@i...gazeta.pl, Marcello
    <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > klientów Kredyt Banku wypłacały pieniążki bez prowizji czyli za
    > darmo. Zmienią sie też trochę opłaty. Taką informację dostałem

    Taaa... te opłaty... zamiast wziąć 12zł za odnowienie karty Visa
    (jak często? raz na 2 lata?) będą miesięcznie zabierać 2zł
    To za 2 lata będzie... więcej :)
    Ale cwaniaki... Ale w końcu czymś muszą zapłacić euronetowi :)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 9. Data: 2005-04-13 17:22:20
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Może Twoja Sieć to jakiś brand PolaCardu, SKOKów czy banków
    > spółdzielczych, ale Cash4You brzmi bardzo zagramanicznie ;-) Co to może

    Sieć akceptacji będzie najprawdopodobniej poszerzona o bankomaty jednego z
    banków z siedzibą w Warszawie - zresztą siedziba niedaleko siedziby Kredyt
    Banku.

  • 10. Data: 2005-04-13 17:50:34
    Od: "Marcello" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Sieć akceptacji będzie najprawdopodobniej poszerzona o bankomaty jednego z
    > banków z siedzibą w Warszawie - zresztą siedziba niedaleko siedziby Kredyt
    > Banku.

    To znaczy jakiego? Wiadomo coś?