  • Data: 2003-03-10 18:14:10
    Temat: Re: Bankomaty Euronet i mBank
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ostatnio zauwazylem, ze na bankomatach Banku Gdanskiego
    > widnieje naklejka, ze te bankomaty sa obslugiwane przez
    > Euronet. Pozniej gdzies przeczytalem, ze BG sprzedal
    > ponoc swoje bankomaty wlasnie Euronetowi. Teraz pytanie,
    > jesli Euronet rzeczywiscie przejal te bankomaty to znaczy,
    > ze mozna z nich wyplacac bezprowizyjnie kartami mBanku?
    > Pytam sie bo na stronie www gdzie widniej spis bankomatow
    > Euronetu nie ma bylych bankomatow BG, dlatego mam watpliwosci.

    Masz słusznie wątpliwości - jeżeli nie lubisz mocnych wrażeń, to trzymaj
    się z dala od BG. Ostatnio np. pozabierali debety w rachunku także tym,
    co ich nie przekraczają i są grzeczni i mają stałe wpływy. Oczywiście
    tak zwyczajnie dla jaj.
    Co i ile w BG kosztuje to się dowiesz, jak zapłacisz - ostatnio coś
    odkręcają z opłatami, bo się połapali, że plebs tego nie lubi.

    Dogbert