    From: "Jurek" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankomat EUR na lotnisku - jeszcze raz.
    Date: Wed, 24 Nov 2004 23:05:51 +0100

    Ja nie sprawdzalem, ale skoro w W-wie miales dzis w kantorze kurs Euro skup
    4,19, sprzedaz 4,22 - to w jakim banku i po ktorym kursie oczekujesz, ze
    wyjdziesz lepiej wyplacajac karta z bankomatu?
    Jesli znajdziesz taki bank, daj znac. A jak nie znajdziesz, znajdz chwile
    czasu i odpowiedni kantor.

    Kiedys, w zamierzchlych czasach, byl taki bank, ktorego nazwy tu nie
    wymienie, ktory z dolarowej karty wyplacal zlotowki po kursie oscylujacym
    miedzy srednim a kursem sprzedazy waluty. Podobno oplacalo sie nawet
    zaplacic prowizje za wyplate z bankomatu. No, ale to bylo dawno i nie wiem
    juz sam, czy to prawda.

    Ale dzis jakos trudno mi uwierzyc w takie cuda, tak sie porobilo.

    Co oczywiscie nie oznacza, ze nie jest ciekawe, po jakim kursie to Euro
    wyplacaja na Okeciu, tyle, ze na cuda bym nie liczyl.

    Pozdrawiam
    Jurek