  • 1. Data: 2011-12-05 17:55:39
    Temat: Banknot 200zł
    Od: Emil <e...@g...com>

    Pytanie może nietypowe: jak zdobyć banknot o nominale 200zł?

    Z tego co wiem żaden bankomat takich nie wypłaca.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-12-05 18:12:13
    Temat: Re: Banknot 200zł
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 05.12.2011 18:55, Emil pisze:
    > Pytanie może nietypowe: jak zdobyć banknot o nominale 200zł?

    W banku?

  • 3. Data: 2011-12-05 18:20:27
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Emil" <e...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000vbg.googlegroups.com...
    > Pytanie może nietypowe: jak zdobyć banknot o nominale 200zł?
    >
    > Z tego co wiem żaden bankomat takich nie wypłaca.

    Wypłacają np. nowe bankomaty ING (naturalnie niekoniecznie wszystkie).

  • 4. Data: 2011-12-05 22:49:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 5 Dec 2011 09:55:39 -0800 (PST), Emil napisał(a):

    > Pytanie może nietypowe: jak zdobyć banknot o nominale 200zł?

    Mam jeden, mogę wymienić na 3 banknoty po 100zł.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2011-12-06 00:06:06
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    > Mam jeden, mogę wymienić na 3 banknoty po 100zł.

    On nie chce banknotu 300zł tylko 200zł ;-)

    a.

  • 6. Data: 2011-12-06 07:48:13
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    neoniusz <n...@j...org> wrote on 2011-12-05_19:12

    > W banku?

    On pewnie ze względu na przeznaczenie tego banknotu nie chce w
    banku swojej facjaty pokazywać... ;-)

    witrak()

  • 7. Data: 2011-12-06 11:50:42
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 6 Dec 2011 00:06:06 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

    > On nie chce banknotu 300zł tylko 200zł ;-)

    Cicho, biznes mi psujesz ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2011-12-06 13:26:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 05 Dec 2011 09:55:39 -0800, Emil napisał(a):

    > Pytanie może nietypowe: jak zdobyć banknot o nominale 200zł?
    >
    > Z tego co wiem żaden bankomat takich nie wypłaca.

    Żeby bankomat taki wypłacił to musi go posiadać. Inna sprawa, że np
    bankomaty euronet zawsze wypłacają 100 zł jako 2 x 50 zł (oczywiście poza
    przypadkiem wypłacania 50 zł). Wtedy musiałbyś wypłacić minimum 300 zł
    jeżeli chodzi o euronet.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2011-12-06 13:43:19
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx <b...@h...net> wrote on 2011-12-06_14:26

    > Żeby bankomat taki wypłacił to musi go posiadać. Inna sprawa, że np
    > bankomaty euronet zawsze wypłacają 100 zł jako 2 x 50 zł (oczywiście poza
    > przypadkiem wypłacania 50 zł).

    Co też opowiadasz. To zależy od zwyczajów w placówce w danym
    mieście - co ładują do kaset....

    Mnie się regularnie zdarza dostać dwusetki choć tego nie znoszę...

    witrak()

  • 10. Data: 2011-12-06 18:19:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 06 Dec 2011 14:43:19 +0100, witrak() napisał(a):

    > Co też opowiadasz. To zależy od zwyczajów w placówce w danym mieście -
    > co ładują do kaset....
    >
    > Mnie się regularnie zdarza dostać dwusetki choć tego nie znoszę...

    Znaczy mi bardziej chodziło o to, że bankomat może po prostu nie posiadać
    w przegródce "200" żadnych banknotów i wtedy po prostu nie wypłaci. Inną
    sprawą jest chyba sama konstrukcja bankomatu, bo jak wiadomo, niektóre
    potrafią wypłacić i 10 zł a niektóre (głównie euronet) tylko 50 i
    wielokrotność. Na pewno łatwiej i taniej jest dowozić do bankomatu 50 i
    100 niż dorzucać jeszcze do tego 10, 20 i 200.
    Ciekawym przypadkiem są tutaj bankomaty Polbanku, bo jak wrzucimy kartę
    polbankową to można wypłacić min. 20 zł a jak kartę innego banku to kwota
    wzrasta do min. 50 zł. Ot taka grecka fantazja ;)

    Xenocide