eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankSmart - a myślałem, że getin to dno... › Re: BankSmart - a myślałem, że getin to dno...
  • X-Received: by 10.140.80.210 with SMTP id c76mr2644qgd.18.1412142152285; Tue, 30 Sep
    2014 22:42:32 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.80.210 with SMTP id c76mr2644qgd.18.1412142152285; Tue, 30 Sep
    2014 22:42:32 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.glorb.com!h18no1252igc.0!news-out.g
    oogle.com!i10ni53qaf.0!nntp.google.com!s7no115053qap.0!postnews.google.com!gleg
    roupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 30 Sep 2014 22:42:32 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <m0fdjb$tag$1@speranza.aioe.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=185.31.50.30;
    posting-account=Mt5tugoAAACDE-XTB1z14YjxJxQSGRUi
    NNTP-Posting-Host: 185.31.50.30
    References: <m0evv2$d35$1@node2.news.atman.pl> <m0fdjb$tag$1@speranza.aioe.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: BankSmart - a myślałem, że getin to dno...
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Wed, 01 Oct 2014 05:42:32 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:605866
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 1 października 2014 01:15:48 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:

    > A tak w ogóle "nie mogę wejść na stronę banku" w 99% przypadków oznacza, że
    >
    > korzystasz z jakiegoś szemranego operatora dostępu do internetu, który albo

    Raczej z tego ze banku sie padlo :)

    > Tylko, że jak umiesz pisać na usenecie, to powinieneś również umieć podać
    >
    > dokładniejszy opis tego "nie mogę wejść na stronę banku" - np. jaki jest
    >
    > komunikat w przeglądarce, co się pojawia na ekranie, etc.

    Jak ktos korzysta z usenetu, tzn ze nie dzwoni do banku zapytac u kogo sie zepsulo,
    tylko uprzejmie daje znac, ze im sie zepsulo :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1