    From: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank, przelew na WOSP i oplata za przelew
    Date: Mon, 10 Jan 2005 00:14:38 +0100
    Sender: m...@b...pl@host-ip59-175.crowley.pl

    On 10 Jan 2005 00:02:10 +0100, "S.T." <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    >A który bank tak robi?
    >/z tych co pobierają opłaty za przelewy przez internet/

    a to nie mozna byc prekursorem?
    wszystko trzeba po innych kopiowac?

    jesli dojdzie do mbanku informacja od 1 klienta sugerujacego to moga
    to swobodnie olac.
    ale jak podobna sugestia dojdzie od 100 klientow to dzial PR
    zastanowic sie, czy nie przychylic sie do opinii klientow (oczywiscie
    odpowiednio to wykorzystujac marketingowo, o co ciezko miec zal ;-)

    pozdrawiam,
    Cyb