  • Data: 2019-07-31 19:38:09
    Temat: Re: Bank bez opłat jaki?
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-31 o 19:33, Robert Sierant pisze:
    > kolejna spółka powiązana z IB ogłosiła upadłość....
    >
    > moja lokata się tam skończyła i na chwilę obecną dam sobie spokój

    Rozsądnie. To może ja jeszcze przytoczę:

    Informujemy, że dnia 3 lipca 2019 (środa) o godz. 17:00 zostaną
    zamknięte rachunki Rkantor.com w Idea Banku. Oznacza to, że niedostępne
    będą już natychmiastowe przelewy między kontami Rkantor.com a kontami
    Idea Banku.

    Skoro firmy operujące milionami (Rkantor to jednak poważny gracz na
    rynku wymiany walut w internecie, powiązany z BNP) wycofują się z Idei
    to chyba coś jest na rzeczy...