  • 11. Data: 2007-08-15 08:25:13
    Temat: Re: Bank a liczyć nie umie
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    darnok wrote:
    > Nie rozumiesz ich filozofii marketingowej.
    > "Chccesz korzystac z mbank mobile - zaloz sobie u nas DARMOWE konto. Nie
    > dosc ze konto i karte dostaniesz za darmo to jeszcze jak bedziesz
    > korzystal z naszych produktow to my ci darmowe minuty damy."
    >
    > Klient z zewnatrz nie bedzie zainteresowany tym produktem. Oni wola
    > klienta ktory ma pojecie co to konto w banku internetowym.
    > Szczegolnie ze poki co startery mozna zamowic tylko przez net.
    >
    > Takie jest przynajmniej moje zdanie.

    MVNO z natury rzeczy docieraja do mniej lub bardziej zdefiniowanej grupy
    klientow i moim zdaniem taka decyzja jest sluszna, tak jak sluszna
    bedzie decyzja np cyfrowego polsatu o sprzedawanie starterow tylko swoim
    klientom - to jest ich klient, jest lub nie w jakis sposob wiarygodny,
    wiec prawdopodobienstwo jakiegos fraudu jest mniejsze.

    Pzdr

    Piotrek

    --
    A.L.C.H.E.M.I.K. kilobyte[at]tlen[dot]pl
    :Artificial Lifelike Construct Hardwired

  • 12. Data: 2007-08-15 08:58:08
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Tak drobny kamyczek do ogródka mBanku.

    Na tej stronce jest odnośnik do regulaminu a w nim:
    "IV. Nagrody
    Nagrodami w Sprzedaży Premiowej sa Dodatkowe Doładowania mBank mobile
    przyznawane na nastepujacych zasadach:
    1. Wraz z Karta SIM mBank mobile, dołaczona przez Organizatora do Telefonu
    Uczestnik otrzymuje Dodatkowe Doładowania o wartosci 60 złotych brutto, przy
    czym czesc tej kwoty (10 złotych brutto) znajduje sie na karcie SIM
    dołaczonej do Telefonu, zas pozostała czesc (50 złotych brutto) Uczestnik
    otrzyma w postaci Dodatkowych Doładowan przekazanych na konto telefoniczne
    Uczestnika, w trzech kolejno po sobie nastepujacych okresach rozliczeniowych
    zgodnie z zasadami okreslonymi w pkt.2."

    Darek

  • 13. Data: 2007-08-15 09:17:57
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotrek \Alchemik\ <k...@t...pl.spam.won> napisał(a):

    > MVNO z natury rzeczy docieraja do mniej lub bardziej zdefiniowanej grupy
    > klientow i moim zdaniem taka decyzja jest sluszna,

    Zgadzam sie. Zwlaszcza, ze oferta ta, szczerze mowiac, jest malo oplacalna dla
    osob, ktore nie korzystaja (i to intensywnie, na wysokie kwoty miesieczne) z
    produktow mBanku.

    Jesli na ta oferte popatrzy ktos, kto juz przepuszcza przez mBank tysiac czy dwa
    miesiecznie, to po przeliczeniu stwierdzi , ze sie mu oplaca. Osoba, ktora ma malo
    wykorzystane konto nie bedzie miala zadnych profitow z mmobile.

    Ich porownanie sieci jest tendencyjne (jak zawsze tego rodzaju porownania
    prezentowane przez konkurencyjnego operatora). Np w erze nie uwzgledniaja znizek na
    rozmowy za staz w Tak Tak, oraz pakietow na tanie rozmowy w sieci i na stacjonarne.
    Jak do tego dodac mozliwosc zakupu w Tak Tak 2-3 razy w roku promocyjnych doladowan
    dublujacych kwote wlozona w doladowanie, to oferta mBanku wyglada bardzo nieciekawie
    - chyba, ze ktos, jak wspomnialem, intensywnie i tak korzysta z jego uslug - i
    premiowanie takich osob jest sensem tej oferty.

  • 14. Data: 2007-08-15 10:11:39
    Od: "g-f" <g...@p...com>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote in message

    > Zauważyliście, że jest to pierwszy operator, którego bez posiadania
    > konta w mbanku doładować nie sposób?

    Czyby? Ja bez problemu znalazlem sposob na doladowanie
    https://www.blue.pl/?idAgent=Mzk3NjA=&idBanner=LTE=

    Got

  • 15. Data: 2007-08-15 10:50:20
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał ...

    > Zauważyliście, że jest to pierwszy operator, którego bez posiadania
    > konta w mbanku doładować nie sposób?

    Nie, za to Ty nie zauważyłeś, że można doładować. ;-)

    Sławomir Pacha

  • 16. Data: 2007-08-15 12:03:32
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:f9ugc5$p79$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > dla
    > osob, ktore nie korzystaja (i to intensywnie, na wysokie kwoty miesieczne)

    No nie jest tak źle, stawka 0,45 zł, jest całkiem OK. Ja np. używam
    łącznie z orange, do rozmów do innych sieci.

  • 17. Data: 2007-08-15 12:04:38
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "g-f" <g...@p...com> napisał w wiadomości
    > "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote in message

    > Czyby? Ja bez problemu znalazlem sposob na doladowanie
    > https://www.blue.pl/?idAgent=Mzk3NjA=&idBanner=LTE=

    To popatrz na sposoby płatności, po wybraniu mobile, tylko mtransfer i
    KK (żeby ostudzić twój zapał, tylko z mbanku).

  • 18. Data: 2007-08-15 12:08:02
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > Na tej stronce jest odnośnik do regulaminu a w nim:

    I co z tego, że jest. Chodzi o to, że w reklamie na swojej stronie
    zwyczajnie kłamią.

    Ta reklama jest tak samo rzetelna, jak napisanie byczą czcionką,
    wszystkie dozmowy za darmo, a w regulaminie dopisać, że tylko drugiego
    stycznia między 23.oo a 23.15.

  • 19. Data: 2007-08-15 12:12:11
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Padre" <s...@e...wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał ...

    > Nie, za to Ty nie zauważyłeś, że można doładować. ;-)

    Oświeć mnie jak!

    Cytat z blue.pl:
    http://tinyurl.com/ytuv4n

    Czemu nie mogę zapłacic za swoje doładowania Mobile dowolną formą płatności?

    Od 01.07.2007 operator Mobile nie umożliwia płacenia za swoje doładowania
    inną formą płatności niż mTransfer, lub karta płatniczą (POLCARD) wydaną
    przez mBank.

  • 20. Data: 2007-08-15 12:23:56
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

> [...]
    >
    > Ta reklama jest tak samo rzetelna, jak napisanie byczą czcionką,
    > wszystkie dozmowy za darmo, a w regulaminie dopisać, że tylko drugiego

    IMO się czepiasz.
    Zdanie:
    "Dodatkowo możesz dostać aż 60 zł darmowego doładowania, które przedłuży
    ważność Twojego konta o 2 miesiące!"
    Odnosi się do przedłuzenia wazności konta o 2 miesiące.
    Poprzednie o możliwości otrzymania startera.

    Piszą że otrzyma się 60zł darmowego doładowania i się dostaje.
    Ale możesz go nie otrzymać jak nie aktywujesz startera. A wtedy to już
    będzie kradzież 60zł przez mBank.

    Darek