    Date: Thu, 4 Aug 2022 22:06:46 +0200
    Subject: Re: Bank a kult pieczątki
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-08-04 o 13:57, M M pisze:

    > Generalnie niechcemisie - ani kłócić, ani wyrabiać pieczątki (której nie potrzebuję
    nigdzie poza tym bankiem) - mam aż za dużo ważniejszych/ciekawszych zajęć.
    > Problem wyszedł tylko dlatego że padł mi telefon z ich jedynie słuszną aplikacją do
    autoryzacji (a mieli wcześniej takie fajne "breloczki" RSA ze zmieniającymi się
    cyferkami i komu to przeszkadzało), a zmiana na hasła SMS (działające na starej nokii
    gdzie tymczasowo przełożyłem kartę SIM na czas naprawy) jak się okazało też wymaga
    pieczątki

    Serio?
    Co to za bank?
    Zmieniałem już kilka razy telefon i przemieniałem urządzenia do autoryzacji
    i w żadnym banku nie wymagało to wizyty w oddziale nawet.
    Owszem coś tam nie sżło bezproblemowo, ale się pozamieniało.