  • 41. Data: 2004-10-09 16:59:00
    Temat: Re: [OT] zegar systemowy
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-09 18:19, kiedy Glenn napisał(a) co
    następuje:

    > Takiś uporządkowany, że mały przeskok czasowy tak Cię denerwuje? Wyrazy
    > współczucia ;-)))

    Ale jak widzę, odrobina starania pozwala rzecz do ładu doprowadzić?
    Nie za trudno aby to było? ;-p
    Gratulacje

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 42. Data: 2004-10-09 17:22:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ale jak widzę, odrobina starania pozwala rzecz do ładu doprowadzić?
    > Nie za trudno aby to było? ;-p

    Straaasznie się zmeczyłam - idę odpocząć :-)

    > Gratulacje

    Dzieki - jak mi się kiedy data/godzina pójdzie... :-) to zapewne moge liczyć
    na Waćpana ;-)?

  • 43. Data: 2004-10-09 17:40:20
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-09 19:22, kiedy Glenn napisał(a) co
    następuje:

    > Straaasznie się zmeczyłam - idę odpocząć :-)

    Dobranoc

  • 44. Data: 2004-10-10 06:50:46
    Temat: Re: Bank BPH oferuje szybkie kredyty dla firm
    Od: "MMMKKK" <a...@o...pl>

    Szanowni Państwo
    Zapraszam do odwiedzenia i założenia konta przez moją stronę.
    http://www.bankier.pl/sp/kulak1
    Wystarczy kliknąć na powyższy link.
    Otrzymają państwo możliwość wypełnienia wniosku o kredyt
    Oraz korzyść majątkową -15 zł
    Dziękuje
    Maciej Kulak
    k...@p...fm

    Instrukcja:
    1.Kliknąć na podwyższy link
    2.Wybrać zainteresowany produkt bankowy.
    3 Kliknąć wypełnianie wniosku
    4.Wpisać w pierwszym polu Imię i Nazwisko
    5 wypełnić wniosek
    6. Po założeniu konta i przysłaniu dokumentów z Banku trzeba zacząć używać
    konta .
    7. W tedy wypłacie prowizje 100% pewności .

  • 45. Data: 2004-10-10 15:24:27
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > W truciu brał udział to wie :-D Won PODRÓBO ;-) !

    Dementuję - nie brał udziału - pomerdały mi sie osoby :-)

  • 46. Data: 2004-10-10 18:01:53
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Dementuję - nie brał udziału - pomerdały mi sie osoby :-)

    No wlasnie jakos nigdzie go tutajostatnio nie widzialem. ;-P

    Bartol