    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBKKBSg 4% na KGP
    Date: Thu, 25 Feb 2016 15:47:31 +0100

    "Waldek" nalblh$1vg$...@n...news.atman.pl

    > Sugerujesz że Kiszczakowej zamiast IPN-u zapłacił kto inny ? :D

    Skąd takie pytanie? Niczego takiego nie sugeruję.

    > Reszta wydarzeń i ich następstw (z okresu mej młodości)
    > jest mi w miarę dobrze znana ;)

    Mnie niekoniecznie. Zauważ, że o wiarygodności dokumentów musi wypowiedzieć
    się grafolog. A że w Rzeczpospolitej (Rzeczplińskiej?...) ten ma rację, kto
    ma pieniądze (ongiś -- ten miał rację, kto miaU szable) być może ex-prezydent
    okaże się niewinny. ;)

    Mnie to raczej obchodzi tak sobie.

    O tym, że Wałęsa był kapusiem, mówił on sam od dawna, ale twardo (jak i teraz)
    twierdził ów nieszczęśnik, że nikogo nie wsypał, że nikt przez niego nie płakał...

    -=-

    Jeśli wiesz coś ciekawego o Wałęsie -- napisz.
    Ja naprawdę nie interesowałem się nim.
    Wiem, że Wałęsa:

    () kandydował, choć nie chciał ;)
    () sypał, bo musiał, ale nie sypał ;)
    () był laureatem pokojowej nagrody Nobla
    () dostał honorowy doktorat

    i wiem, że oficjalnie ze dwie dekady przed Wałęsą co drugi polski ksiądz
    rzymskokatolicki sypał...
    [więc Wałęsa brał przykład z najpobożniejszych...]

    -=-

    https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/03/
    kanapka-z-czlowiekiem-bronisc582aw-linke.jpg
    https://www.youtube.com/watch?v=MPYlPa-BIL0

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'