  • 41. Data: 2010-01-25 07:43:53
    Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hjiql3$141$1@inews.gazeta.pl

    > O tak!! ING oferuje to samo co BZ WBK -- kupę :) nerwów. :)
    > Powiem więcej -- oferta ING jest bogatsza. ING albowiem oferuje
    przepychanki. :)

    Szczególnie kiedy konto walutowe ma głównie służyć do przyjmowania wpłat
    bezgotówkowych (zza granicy) i wypłat gotówkowych waluty w oddziale -
    problemów będzie co niemiara ;)

  • 42. Data: 2010-01-25 08:39:03
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 25 Sty, 02:04, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > <k...@g...pl> 5...@f...goo
    glegroups.com

    > : maile i listy od nich, że zamiana jest za darmo i takie tam.
    > : Dziady kalwaryjskie
    >
    > Skąd takie określenie? :)

    Bo sępią :P

    > : i tyle. Nie wiem co się dzieje, ale od pewnego czasu nie
    > : udało mi się jeszcze ani jednego produktu bankowego nabyć
    > : bez obowiązkowej reklamacji.
    >
    > Ktoś tu pisze o tym,że każdą reklamację rozpatrują po myśli klienta.
    > W takim razie -- po co w ogóle zaczynają spory? :)

    Pewnie dlatego, że nie każdy klient zgłasza problem. Ludzie często
    machają ręką na "drobne" kwoty. W bankach wiedzą o tym, że to część
    kwot niesłusznie pobranych uda im się zatrzymać na dobre dla siebie.

  • 43. Data: 2010-01-25 10:53:08
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Jan 24, 11:37 pm, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:
    > We wtorek zamówiłem w oddziale BZWBK kartę Maestro Payback w zamian za
    > Visę do konta24.pl
    > W piątek karta się pojawiła w systemie transakcyjnym, ale w
    > towarzystwie opłaty za użytkowanie karty. Ściągnęli mi z konta 25 zł.
    > Wg TOiP nie powinienem płacić za tą kartę, a i wcześniej pamiętam
    > maile i listy od nich, że zamiana jest za darmo i takie tam. Dziady
    > kalwaryjskie i tyle. Nie wiem co się dzieje, ale od pewnego czasu nie
    > udało mi się jeszcze ani jednego produktu bankowego nabyć bez
    > obowiązkowej reklamacji.

    Klienci naszego banku mogą zawnioskować o kartę MasterCard PAYBACK
    jako kartę dodatkową do posiadanego konta. W takim wypadku za kartę
    pobrana zostanie prowizja w wysokości 25 zł zgodnie z Taryfą Opłat i
    Prowizji (http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/doc/
    taryfa_dla_ciebie.pdf, strona 12).

    Wyjątkiem jest wymiana AlleKarty na MasterCard PAYBACK. Jeśli nastąpi
    ona do końca marca 2010 r. kwota 25 zł zostanie zwrócona (pod
    warunkiem dokonania jednej płatności do 20 kwietnia 2010 r.).
    Szczegóły można znaleźć na stronie
    http://indywidualni.bzwbk.pl/oferty-specjalne/wymien
    -allekarte-na-karte-mastercard-payback-do-twojego-ko
    nta-osobistego.html

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 44. Data: 2010-01-25 11:53:22
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 25 Sty, 11:53, Zespol_BZWBK <Z...@b...pl> wrote:

> [...]
    /wymien-allekarte-na-kar...

    > Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić

    Dziękuję za informację. Rzeczywiście nie doczytałem informacji o
    wymianie karty. Jednak uważam, że znacznie uczciwiej ze strony Banku
    byłoby, gdyby opłatę Bank pobierał w przypadku, gdy Klient nie dokona
    żadnej transakcji w podanym terminie, czyli pod koniec kwietnia.

  • 45. Data: 2010-01-25 15:48:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@g...pl> b...@f...goo
    glegroups.com

> [...]

    : machają ręką na "drobne" kwoty. W bankach wiedzą o tym, że to część
    : kwot niesłusznie pobranych uda im się zatrzymać na dobre dla siebie.

    Czyli na zasadzie -- kradnę, ale jeśli mnie złapią, to oddam tylko
    część tego, co ukradłem i nie poniosę dodatkowych konsekwencji?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2010-01-25 16:35:45
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Zespol_BZWBK <Z...@b...pl> napisał(a):
    > Klienci naszego banku mog=B1 zawnioskowa=E6 o kart=EA MasterCard PAYBACK
    > jako kart=EA dodatkow=B1 do posiadanego konta. W takim wypadku za kart=EA
    > pobrana zostanie prowizja w wysoko=B6ci 25 z=B3 zgodnie z Taryf=B1 Op=B3at

    Tylko jesli jest to kolejna karta do konta (nie pierwsza). Aby tej oplaty
    uniknac, mozna konto zamknac i otworzyc nowe a do niego karte. Prowizji nie
    zaplacimy :)
    Pracownik w oddziale troche pomarudzi bo to wiecej klikania, ale 25zl w
    kieszeni.

    --
    Sinus