  • 1. Data: 2002-06-08 07:56:17
    Temat: BZWBK - sesje przychodzace
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wyslalem z Fortisa wczoraj pieniadze do:
    - multibanku
    - mbanku
    - LGnet
    - BZWBK.

    Poszly ok. 14 (przelew zrobiony ok 12).

    Jakos 17:40 bylo juz w LG. Wieczorem w Multibanku i mBanku.
    BZWBK.... do dzisiaj nie ma. Czyli pewnie beda w poniedzialek.
    O ktorej tam jest III sesja i czemu sie to nie zalapalo. I oczywiscie przez
    weekend sobie bank zarobi??? Szkoda, ze nie mozna z tym nic zrobic, ale jak
    dla mnie - nieuczciwe to jest. :(s

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-08 09:06:47
    Temat: Re: BZWBK - sesje przychodzace
    Od: "MM" <m...@w...pl>

> [...]
    oczywiscie przez
    >weekend sobie bank zarobi??? Szkoda, ze nie mozna z tym nic

    dokladnie ja tez zauwazylem, ze BZWBK cos z opoznieniem rozlicza
    trzecia sesje, i notorycznie jesli przelew byl zlecany w piatek
    kolo 10,11 przychodzil dopiero w poniedzialem

    oszustwo!!!

  • 3. Data: 2002-06-11 14:14:30
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 8 Jun 2002 09:56:17 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:
> [...]
    >weekend sobie bank zarobi??? Szkoda, ze nie mozna z tym nic zrobic, ale jak

    A oni wogole ksieguja trzecia sesje tego samego dnia?
    Niektore banki z zasady robią to dopiero nastepnego dnia roboczego i
    to czesto z data efektywna wlasnie z tego nstepnego dnia :(
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-06-11 15:57:42
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@t...pl.nothing>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > A oni wogole ksieguja trzecia sesje tego samego dnia?
    > Niektore banki z zasady robią to dopiero nastepnego dnia roboczego i
    > to czesto z data efektywna wlasnie z tego nstepnego dnia :(

    Z moich obserwacji wynika, że BZ WBK dokładnie tak czyni. Dla
    bezpieczeństwa, jeśli nie uda się odpalić przelewu na poranną sesję, po
    prostu definiuję zlecenie na dzień następny. Dla beneficjenta efekt jest ten
    sam...

    <slawomir 'at' tobis . pl >