  • 1. Data: 2013-05-29 23:26:36
    Temat: BZWBK pierwsza wypłata z promocji 700zł
    Od: cinnek <c...@W...com>

    BZWBK wypłacił mi właśnie pierwszą nagrodę 50zł za kwiecień. Czekali
    prawie do ostatniej chwili ;)

  • 2. Data: 2013-05-30 00:35:54
    Temat: Re: BZWBK pierwsza wypłata z promocji 700zł
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-29 23:26, cinnek pisze:
    > BZWBK wypłacił mi właśnie pierwszą nagrodę 50zł za kwiecień. Czekali
    > prawie do ostatniej chwili ;)

    Za co ta nagroda i ile ich jeszcze będzie?

    --
    animka

  • 3. Data: 2013-05-30 11:10:17
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 maja 2013 00:35:54 UTC+2 użytkownik animka napisał:

    > Za co ta nagroda i ile ich jeszcze będzie?

    RTFM

  • 4. Data: 2013-05-30 17:31:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 29 May 2013 23:26:36 +0200, cinnek napisał(a):

    > BZWBK wypłacił mi właśnie pierwszą nagrodę 50zł za kwiecień. Czekali
    > prawie do ostatniej chwili ;)

    U mnie jeszcze brak za to hasło musiałem zmienić i jeszcze maskują, co za
    niefart :/

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2013-05-30 22:55:25
    Od: mietek <b...@w...pl>

    > Za co ta nagroda i ile ich jeszcze będzie?
    >

    > --
    >
    > animka
    pewnie http://livesmarter.pl/bzwbk-konto-godne-polecenia-pr
    omocja-700-zl-czeka-na-ciebie/

  • 6. Data: 2013-05-31 01:28:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "animka" ko6174$47s$...@n...news.atman.pl

    > Za co ta nagroda i ile ich jeszcze będzie?

    IMO bardzo dobre pytanie. IMO za to, że Szatan odnotuje
    w danym miesiącu na Koncie Godnym Polecenia:

    co najmniej 1000 pln z tytułu wynagrodzenia (renty, emerytury itp.)
    co najmniej 300 pln wydanych debetówką lub naklejką
    3 przelewy z Szatana w Polskę

    a jeśli tak będzie przez co najmniej 10 miesięcy (50*10) bez
    przerwy i do tego dojdzie choćby jedno polecenie zapłaty,
    Szatan da 200 pln dodatkowo.

    -=-

    Jeśli się mylę -- proszę o poprawienie mnie, bo czeka
    mnie w czerwcu pierwszy raz i nie chcę czegoś popsuć.

    -=-

    BTW pierwszego razu -- dodatkowo za pierwszy raz można
    dostać jakiś kupon do Empiku[, aby wspomóc sprzedaż tego,
    na co kiedyś wydawałem masę forsy a co dziś można mieć
    za freeko z internetu].

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-05-31 09:11:16
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu piątek, 31 maja 2013 01:28:29 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Jeśli się mylę -- proszę o poprawienie mnie, bo czeka
    >
    > mnie w czerwcu pierwszy raz i nie chcę czegoś popsuć.

    Nie mylisz się. Pamiętaj tylko o jeszcze dodatkowym 4. przelewie przez pierwsze 2
    miesiące, co by zyskać 100 z polecenia...

  • 8. Data: 2013-05-31 12:29:01
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    no i to wszystko co napisaliscie oboje to od nastepnego miesiaca po otwarciu
    rachunku (podpisaniu umowy). PRAWDA?

    Otwarlem w maju wiec lac 1000 i robic reszte rzeczy bede od czerwca, w maju
    konto lezy odlogiem. Tak pisza w regulaminach ...

    U mnie Pani mowila ze wystarczy 1000zl dowolnego wplywu tak naprawde, tak samo
    mowily konsultantki w innych oddzialach w Polsce.

  • 9. Data: 2013-05-31 13:23:58
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu piątek, 31 maja 2013 12:29:01 UTC+2 użytkownik forestdumb napisał:
> [...]
    >

    > Otwarlem w maju wiec lac 1000 i robic reszte rzeczy bede od czerwca, w maju
    >
    > konto lezy odlogiem. Tak pisza w regulaminach ...

    PRAWDA, wszystkie warunki od czerwca (w maju, w dniu podpisania umowy, tylko pierwsze
    logowanie).

  • 10. Data: 2013-05-31 16:50:29
    Od: wefe <k...@i...pl>

    U MNIE NADAL NIE MA PREMII :-(