eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty › Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
    From: "MarekZ" <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na
    opłaty
    Date: Fri, 30 Jan 2015 18:25:49 +0100

    Użytkownik "az.anonim" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Dziś byłem w BZWBK zamknąć swój rachunek w GBP. Burdel jaki panuje obecnie w
    tym banku jest wręcz nie do opisania.

    Rachunku nie dało się zamknąć, bo "system nie przyjmował dziś zamknięć
    rachunków". Kartę do niego zastrzec się udało. Naprawdę zastanawiająca
    korelacja ze zmianą TOiP od 1 lutego, ale to pewnie jednak przypadek i
    skutek ilości zamykanych rachunków. No nic, zostawiłem oświadczenie, że ten
    rachunek jest do zamknięcia, z okresem wypowiedzenie 30 dni. Resztę mam
    gdzieś. I nie zamierzam utrzymywać w okresie wypowiedzenia średniego salda
    20 GBP.

    Ale to jeszcze nic.

    W trakcie mojej wizyty klientka otwierała limit w koncie (do dziś mieli
    jakąś promocję, że zerowa prowizja za uruchomienie w oddziale, przez net
    chyba i tak zawsze jest zerowa). Przy klientce pracownik banku dzwoni na
    helpdesk, czy jak decyzja kredytowa będzie dziś a podpisanie umowy i
    uruchomienie linii będzie w poniedziałek (klientce nie chciało się czekać),
    to dalej ma zastosowanie zerowa prowizja. Odpowiedź helpdesku: OCZYWIŚCIE
    TAK. Klientka wychodzi z banku. Po 10 minutach telefon od helpdesku, że
    jednak NIE. I że trzeba byłoby zapłacić prowizję. W oddziale ogólna
    konsternacja. Dzwonią do klientki żeby przyszła dziś ponownie, ale ona nie
    odbiera. Nie wiem co dalej bo się pożegnałem.