eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty › Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na
    opłaty
    Date: Fri, 30 Jan 2015 13:15:58 +0100

    On Fri, 30 Jan 2015 02:51:53 -0800 (PST), "az.anonim"
    <m...@g...com> wrote:

    >Mimo że wniosek o zamknięcie wszystkich rachunków i kart złożyłem jeszcze w grudniu
    z datą zamknięcia 13.01.2015 do tej pory konto walutowe nie zostało zamknięte.

    >Trzeba tego pilnować bo potrafią po kilku miesiącach się przypomnieć, o czym
    przeczytałem wczoraj tutaj:

    >http://www.wykop.pl/link/2365938/co-robi-bank-gdy-p
    rzestajesz-placic-za-zapomniane-konto/#comment-25969
    294

    Potwierdzam. Złozyłem 29.12 w oddziale dyspozycje zamkniecia rachunku
    KGP i zastrzezenia kart oraz rezygnacji z kart. Poinformowano mnie ze
    rachunek zamkna po uplywie 30 dni tj 27.01. Kart nie zastrzezono.
    Dopiero na czacie udalo mi sie je zastrzec tydzien pozniej. Chyba o
    tym pisalem.

    Rachunek natomiast wciaz nie zamkniety. Wczoraj zadzwonilem na
    infolinie gdzie probowali mnie znow wyslac do oddzialu zlozyc
    dyspozycje i nie chcieli zrozumiec ze ja dyspozycje juz zlozylem
    miesiac wczesniej. Zlozylem wiec reklamacje.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl