  • 1. Data: 2002-02-02 14:37:12
    Temat: BZWBK - miał ktoś coś podobniego
    Od: "Pirx" <p...@p...onet.pl>

    31 stycznie wieczorkiem w domu wprowadzam sobie przelew
    do mBanku do zrealizowania dnia następnego czyli 1-go lutego.
    Podaje odpowiedź tokena, na ekranie komunikat
    "zlecenie przyjęte"

    W piątek po 14:00 sprawdzam mBank - a tu kasy nie ma.
    Włażę do BZWBK - kasa nadal sobie spokojnie leży.
    W zleceniach ma status: Niewykonana - Realizowana.
    Oczywiście tego dnia już nie wysłali.

    Jestem sporo w plecy za odsetki (weekend po drodze)
    Słałem maila - bez odpowiedzi.
    W poniedziałek odwiedzę oddział.
    Powinni mi to jakoś zrekompensować.

    Domagać się lombardowej x 2 ?

    Pozdrawiam
    Piotr Wojtowicz

    <<<< www.isof.pl >>>>
    rozwiązania dla e-biznesu

  • 2. Data: 2002-02-02 14:48:30
    Temat: Re: BZWBK - miał ktoś coś podobniego
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Pirx" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > W piątek po 14:00 sprawdzam mBank - a tu kasy nie ma.
    > Włażę do BZWBK - kasa nadal sobie spokojnie leży.
    > W zleceniach ma status: Niewykonana - Realizowana.
    > Oczywiście tego dnia już nie wysłali.

    Obawiam się, że tanie przelewy w BZWBK się skończyły :)
    http://www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl

    Poczytaj sobie o sybirze

    Kamil
    c...@h...pl

  • 3. Data: 2002-02-02 15:01:23
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Pirx <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a3gth4$cct$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > W zleceniach ma status: Niewykonana - Realizowana.
    > Oczywiście tego dnia już nie wysłali.
    > Jestem sporo w plecy za odsetki (weekend po drodze)

    Do kogo slales tego maila?
    Chyba nie do oddzialu? Bo jak do Bankowsci Elektronicznej w centrali to
    normalka, ze nie odpowiadaja.

    > W poniedziałek odwiedzę oddział.
    > Powinni mi to jakoś zrekompensować.

    1. Tylko sobie przeczytaj wczesniej regulamin konta elektronicznego.
    2. Przelew byl do mBanku. "Chinczycy" olali sprawe i czekaja na
    poniedzialek. Jak ich zwymyslasz to rusza sie i pojda do admina, zeby cos z
    tym mBankiem zrobil. I jak jest kumaty to zrobi.

    Karol

    <<<< www.isof.pl >>>>

  • 4. Data: 2002-02-02 15:02:06
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    ale czy to nie jest eliksir jednak - dzien pozniej wykonywany???

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 5. Data: 2002-02-02 16:01:39
    Od: "Pirx" <p...@p...onet.pl>

    Przelew był typu elixir.
    Więc sugestia z sybirem odpada.
    (zreszta tak jak Amra pisze nawet tani to też
    elixir tyle, że puszczany z opóźnieniem)

    Jeśli idzie o kłopoty w BZWBK z
    przelewami do mBanku - to też nie za bardzo.
    Robię takie przelewy prawie od roku
    (czasem nawet trzy miesięcznie)
    Nigdy coś takiego się nie przytrafiło.

    Przelew wysłany rano z WBK
    ZAWSZE był w mBanku tego samego dnia.

    Przy złożeniu zlecenia pojawił się komunikat:

    System wykona przelew bezpośrednio po zapadnięciu podanej daty, o godz. 0:00.
    W przypadku braku środków w tym czasie zlecenie nie zostanie zrealizowane

    W oddziale jednak trochę pomęczę
    niedysponentki.

    Piotr Wojtowicz

    <<<< www.isof.pl >>>>
    rozwiązania dla e-biznesu

  • 6. Data: 2002-02-02 16:02:17
    Temat: Odp: BZWBK - miał ktoś coś podobniego
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik camokiller <c...@h...pl> w wiadomości
    > Obawiam się, że tanie przelewy w BZWBK się skończyły :)
    > http://www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl
    >
    > Poczytaj sobie o sybirze

    Tani przelew z BZWBK to nie sybir tylko elixir

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 7. Data: 2002-02-02 16:03:27
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Łukasz Zemka <w...@r...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a3h2he$nsp$...@n...telbank.pl...

    > Użytkownik camokiller <c...@h...pl> w wiadomości

    > Tani przelew z BZWBK to nie sybir tylko elixir

    Bez roznicy. Eliksir do mBanku tez nie wychodzil.

    Karol

  • 8. Data: 2002-02-02 16:05:37
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Pirx <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a3h2fg$c0t$...@n...tpi.pl...
    > Przelew był typu elixir.

    A jakie ma to znaczenie?
    Admin w oddziale musi poprawic "tabele powiazan".
    Nie pytaj mnie co to jest, ale pomoze.

> [...]
    > elixir tyle, że puszczany z opóźnieniem)
    >
    > Jeśli idzie o kłopoty w BZWBK z
    > przelewami do mBanku - to też nie za bardzo.

    Bo dopiero teraz nadeszla data 01.02.2002.

    > Przelew wysłany rano z WBK
    > ZAWSZE był w mBanku tego samego dnia.

    Pod warunkiem, ze nie byl na kwote >3500.
    Wtedy jest wykonywany/akceptowany recznie przez niedysponenta.

    Karol

  • 9. Data: 2002-02-02 17:40:45
    Od: "Pirx" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Karol <a...@b...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a3h31u$i4h$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > dyskusyjnych napisał:a3h2fg$c0t$...@n...tpi.pl...
    >
    > A jakie ma to znaczenie?
    > Admin w oddziale musi poprawic "tabele powiazan".

    Czyli to wyraźnie ich wina.

    > Bo dopiero teraz nadeszla data 01.02.2002.

    :))))

    > Pod warunkiem, ze nie byl na kwote >3500.
    > Wtedy jest wykonywany/akceptowany recznie przez niedysponenta.

    Często były to kwoty opowyżej 5 k zł
    i śmigały aż miło.

    Piotr Wojtowicz

    <<<< www.isof.pl >>>>
    rozwiązania dla e-biznesu

  • 10. Data: 2002-02-02 18:05:24
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości
    > ale czy to nie jest eliksir jednak - dzien
    pozniej wykonywany???

    Oczywiście, przetrzymują co najmniej dobę i
    puszczaja eliksirem (muszą najpierw zarobić :-)))

    Sark