  • 21. Data: 2008-01-31 09:40:48
    Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:fnqa3d$7aa$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tak, z powyzeszego watku widac ze jestes nieczytajacym umow pieniaczem.

    jadnak dalej nic nie kumasz... no cóż niektórzy tak mają...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 22. Data: 2008-01-31 12:03:38
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fns5di$e55$1@nemesis.news.tpi.pl, *gg* wrote:

    > jadnak dalej nic nie kumasz... no cóż niektórzy tak mają...

    To chyba ty.
    Ja tez korzystam z tego banku i wiem jak tam jest. Tylko ze moim zdaniem az
    tak bardzo nie odstaja od poziomu innych bankow.
    Ilez to razy w Mille obsluga przy mnie dzwonila do centrali zeby ze
    zdziwieniem stwierdzic ze jest tak jak ja mowie a nie jak pani oddzialu sie
    wydaje.

    Ale wylewanie zali ze samemu sie nie przeczytalo i zrezygnowalo ze
    *WSZYSTKICH* uslug/umow ktore z bankiem podpisales jest smieszne.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 23. Data: 2008-01-31 12:33:24
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:fnsdqt$2v1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ale wylewanie zali ze samemu sie nie przeczytalo i zrezygnowalo ze
    > *WSZYSTKICH* uslug/umow ktore z bankiem podpisales jest smieszne.

    nie wylewam tu swoich żali tylko ostrzegam innych przed irracjonalnymi
    działaniami tego parabanku. Jeżeli jesteś z ich usług zadowolony tzn, że
    wystraczy Ci tak niski poziom obsługi (za dość wygórowaną opłatę) i ja nie
    będę Cię przekonywał żebyś zmienił bank. Poza tym prawdopodobnie nie
    załatwiałeś w nim ostatnimi czasy nic osobiście, skoro masz tak dobre o nim
    zdanie.

    Po prostu dobrze jest zawczasu dowiedzieć się na co idą pieniądze z prowizji
    za prowadzenie konta. I napisałem to w trosce o przyszłych klientów tego
    banku.

    BTW: rozumiem, że moje założenie, że bank będzie działał zgodnie z zasadami
    logiki i po rozwiązaniu umowy na korzystanie z ich produktów, nie będzie
    mnie więcej nękał nie jest dla Ciebie oczywiste. Dla mnie było...

    Jednak zasady logiki w tym banku nie działają - zresztą nie raz się o tym
    przekonałem.

    Raz pobrano ze mnie podwójną opłatę za przelew zlecony w okienku 2x5zł
    ponieważ zażyczyłem sobie wydanie potwierdzenia (jednej z kopii które się
    kalkują przy wypisywaniu zlecenia przelewu). Kwota nie była warta mojego
    czasu.by udowodnić pani kasjerce kto ma rację.

    No ale niektórym takie rzeczy pewnie nie przeszkadzają...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 24. Data: 2008-01-31 14:06:28
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fnsf7r$eg8$1@atlantis.news.tpi.pl, *gg* wrote:

> [...]
    > i ja nie będę Cię przekonywał żebyś zmienił bank. Poza tym
    > prawdopodobnie nie załatwiałeś w nim ostatnimi czasy nic osobiście,

    Gdzie napisalem ze mam dobre zdanie? Czytaj uwaznie, bo widze ze TO jest
    wlasnie twoim problemem.
    Sam napisalem ze ten bank nie jest swiety. Ale z pewnych powodow mi pasuje i
    dlatego z jego uslug czasem korzystam.
    Do wszystkich bankow rzadko chodze, zeby nie stykac sie za czesto z
    niekompetencja jego przedstawicieli.

> [...]
    > zasadami logiki i po rozwiązaniu umowy na korzystanie z ich
    > produktów, nie będzie mnie więcej nękał nie jest dla Ciebie

    Zasady logiki to sobie do butow mozesz wlozyc, bedziesz wyzszy.
    W tym swiecie korzystamy z umow i obowiazujacych praw, regulaminow i
    cennikow. I bank sie musi tego trzymac i tego samego oczekuje od Ciebie.

    > Jednak zasady logiki w tym banku nie działają - zresztą nie raz się o
    > tym przekonałem.

    j.w.

> [...]
    > się kalkują przy wypisywaniu zlecenia przelewu). Kwota nie była warta
    > mojego czasu.by udowodnić pani kasjerce kto ma rację.

    Na jakim Ty swiecie zyjesz?
    Podpisales (kiedys) umowe z bankiem i zgodzilem sie na placenie zgodnie z
    cennikiem za wszelkiego rodzaju uslugi.
    Bank standardowo wydaje 1 potwierdzenie. Za kazde kolejne dolicza oplate.
    Jaka logike chciales wykladac reprezentantowi banki w osobie kasjerki?

    > No ale niektórym takie rzeczy pewnie nie przeszkadzają...

    Podpisz umowe z bankiem na obsluge indywidualna (zdajsie nawet BZWBK ma cos
    takiego w ofercie ;-) moze sie skusisz ). I wtedy oczekuj indywidualnego
    podejscia do twojej obslugi. W innym wypadku wszystkie kwestie reguluja
    umowy, regulaminy, cenniki i obowiazujace w Polsce prawo.

    Moim zdaniem EOT, bo ty za wszelka cene probujesz udowodnic jak to glupi
    bank skrupulatnie realizujac podpisane przez Ciebie dokumenty Cie
    krzywidzil.

  • 25. Data: 2008-01-31 20:43:03
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Ja mam akurat odwrotne doswiadczenia.
    > Gdy infolinia czegos nie wiedziala, prosila o zaczekanie az sie
    > skonsultuje ze specjalistami np. od kart kredytowych. Z tym, ze sprawy
    > zalatwialem w godzinach dopopoludniowych - moze pozniej infolinia nie
    > ma wsparcia?

    Jest to niewykluczone, bo ja z reguły dzwonię wieczorem, ale nigdy nie
    uzyskałem odpowiedzi: "nie wiem, niech pan zadzwoni rano", tylko zawsze
    jakąś.
    Tak czy inaczej: jest to niekompetencja ludzi odpowiedzialnych za
    infolinię.

  • 26. Data: 2008-01-31 20:51:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Sty, 20:43, "ygreko" <y...@...com> wrote:
> [...]
    > jakąś.
    > Tak czy inaczej: jest to niekompetencja ludzi odpowiedzialnych za

    Moze inaczej zadajemy pytania?
    Przyklad z dzisiaj - przedpoludnie.
    Zadzwonilem, zeby wyjasnic, czy okreslenie na wyciagu KK "platne do 01-
    luty" oznacza, ze pieniadze maja byc na rachunku karty DO pierwszego
    (czyli termin ostateczny 31-01) czy do 1-o lutego wlacznie. Na
    wyziagach z innych KK korzysta sie ze sfolrmulowania "termin platnosci
    - i tutaj data.

    Pracownik infolinii wysluchal, przeprosil na chwile, i po kilku
    minutach wrocil do rozmowy potwierdzajac, ze jesli 1-o pieniadze
    wplyna na rachunek karty, np. przelane w tym dniu z innego konta w
    bzwbk czy wplacone w oddziale, lub sesja przychodzaca elixir - bedzie
    to realizacja splacenia KK w terminie (czyli DO oznacza wlacznie).

  • 27. Data: 2008-01-31 20:58:35
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    f.googlegroups.com...
    Moze inaczej zadajemy pytania?

    No teraz to rozumiem, ze chcesz mnie obrazic...?
    Nie jestem sapiacym zboczencem, nie mam choroby tourette'a ani nic innego,
    co dyskwalifikowaloby mnie jako potencjalnego interlokutora
    telefonicznego.

    Ale moze z drugiej strony masz racje -- moze rzeczywiscie ludzie tam
    pracujacy nie rozumieja pytania o tresci: "Dzien dobry. Jak moge zalozyc
    konto24.pl?".
    Jak bys zadal to pytanie na infolinii? Moze sprobuje twojego sposobu...

  • 28. Data: 2008-01-31 21:02:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Sty, 20:58, "ygreko" <y...@...com> wrote:
> [...]
    > konto24.pl?".
    > Jak bys zadal to pytanie na infolinii? Moze sprobuje twojego sposobu...

    "Dzien dobry, czy konto 24.pl zaklada sie automatycznie, jesli zamowie
    karte Money.pl?" ;)

    A tak na serio, infolinia odpowiedziala ci, ze nie wie?

  • 29. Data: 2008-01-31 21:15:55
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > "Dzien dobry, czy konto 24.pl zaklada sie automatycznie, jesli zamowie
    > karte Money.pl?" ;)
    >
    > A tak na serio, infolinia odpowiedziala ci, ze nie wie?

    Tak na serio, to odpowiedziala z calym przekonaniem, ze w oddziale.
    Co wiecej, zapytalem trzy razy, opowiedzialem pani, ze wielokrotnie juz
    wprowadzono mnie tu w blad i poprosilem, aby sie upewnila, wiec pani
    jeszcze mocniej potwierdzila mi, ze w oddziale.

    Pytalem dlatego, ze chcialem koniecznie zalozyc nowe konto pod uzywanym
    obecnie NIKiem i nie bylem pewien, czy wypelnienie wniosku na stronie
    www.konto24.pl zapewni mi ten sam NIK, czy tez z automatu dostane inny.

    Faktem jest, ze pomimo potwierdzenia telefonicznego (po wypelnieniu
    wniosku zadzwonila mila pani i przepytala mnie jeszcze raz ze wszystkiego,
    co juz podalem, m. in. zapytala czy chce podlaczyc sobie to konto pod
    obecnie uzywany NIK), niestety na umowie, ktora przyszla z centrali do
    mojego oddzialu widnial sobie wesolo zupelnie nowy NIK i dopiero w
    oddziale musialem poprosic jednak o podpiecie pod stary, uzywany przeze
    mnie NIK... Na szczescie sie udalo, zaledwie po jakichs 20 minutach.

  • 30. Data: 2008-01-31 21:29:05
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Sty, 21:15, "ygreko" <y...@...com> wrote:

> [...]
    > oddziale musialem poprosic jednak o podpiecie pod stary, uzywany przeze
    > mnie NIK... Na szczescie sie udalo, zaledwie po jakichs 20 minutach.

    Ech.....
    Ale sie udalo na szczescie.
    Ja mialem odwrotnie - najpierw konto24pl, to KK podpiela sie
    automatycznie.