  • Data: 2004-04-20 10:23:42
    Temat: Re: BZWBK i zakup karta
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Al" <s...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:c62km4$g5q$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Wroclawiu) na pewna kwote. W tym dniu na pewno ich nie robila, wiec
    > karta zostala zastrzezona, a nastepnie w oddziale zlozona reklamacja,
    > przy czym nie obylo sie bez problemow, bo mile panie z okienka probowaly
    > wmowic, ze nie pamieta ze robila zakupy... Ale w koncu zgloszenie
    przyjely.
    > Ale to nie koniec, bo wczoraj przyszla odpowiedz, z ktorej wynika ze to
    > byly zakupy z listopada 2003 roku, czyli niby robione 4 miesiace
    > wczesniej. Reklamacja oczywiscie rozpatrzona odmownie.
    > Pytanie brzemi: czy bank ma prawo sciagnac pieniadze z konta po dowolnie

    Masz watpliwosci czy mama powinna placic za zakupy, czy tez powinni jej je
    sprezentowac?
    Na pewno nie po dowolnie dlugim okresie, bo po jakims czasie roszczenia sie
    przedawniaja, ale to sie liczy w latach a nie miesiacach.

    > Bo jaka ma sie pewnosc, ze sciagnal to co mial? Po 4
    > miesiacach nie pamieta sie przeciez wszystkich wydatkow. Czy mozna
    > zazadac jakiegos dowodu?

    Jesli sie nie pamieta wydatkow ktore nie zostaly rozliczone to sie popelnia
    gruby blad.
    Pora zmienic nastawienie - kwitki wyrzucamy kiedy na wyciagu pojawaja sie
    rozliczenia.
    Bankowi mozna zaufac, albo zazyczyc sobie dowodu, ale to drugie kosztuje.

    --
    Pozdrowienia
    ---