  • Data: 2004-02-17 22:03:18
    Temat: Re: [BZWBK] - "Twoje Bezpieczeństwo" - finał :-)
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mi nie podoba sie to, ze skladka
    > doliczana jest 28 kazdego miesiaca.

    tu mnie zaskoczyles! nie czytalem o tym, jedynie dzwonilem z prosba o
    wycofanie, zrezygnowalem.

    ale to, co piszesz... "kazdego miesiaca"... mnie zaskoczylo - i co teraz? co
    miesiac mam dzwonic i zadac zwrotu?... :)

    chyba czas wpalcic te 5000 do lukasa i dostac karte za darmo, nawet jesli
    darmo bedzie tylko pierwszy rok. przynajmniej bedzie bez takich
    "ubezpieczen"!

    pozdrawiam wsytskich
    zbyszko janke