  • 1. Data: 2002-08-26 08:08:10
    Temat: BZWBK + PlusGSM
    Od: "gont" <g...@b...gnet.pl>

    Hej

    Płacę rachunek za telefon za pomocą zlecenia stałego w BZWBK (Konto 24 Plus)
    Od pewnego czasu zauważyłem, że po każdej płatności bank zabiera mi jeszcze
    2,5 złotego z takim samym opisem transakcji jak właściwa płatność za
    telefon.

    Mam też inne zlecenia stałe i do nich nie są doliczane żadne kwoty.

    Nie chce mi się iść do oddziału, a przez maila to nie da się uzyskać żadej
    informacji.

    Czy ktoś się już spotkał z czymś takim?

    --
    gonT

  • 2. Data: 2002-08-26 08:18:03
    Temat: Re: BZWBK + PlusGSM
    Od: "PiotR K" <p...@p...com>

    Użytkownik "gont" <g...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jeszcze
    > 2,5 złotego z takim samym opisem transakcji jak właściwa płatność za

    odplatne zlecenia stale o zmiennej kwocie platnosci - tak jak w BPHPBK

  • 3. Data: 2002-08-26 08:41:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > odplatne zlecenia stale o zmiennej kwocie platnosci - tak jak w BPHPBK

    Lepiej z tego robic polecnie zaplaty - 1 zl. Albo samemu oplacac.

  • 4. Data: 2002-08-26 11:13:30
    Od: "gont" <g...@b...gnet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał

    > Lepiej z tego robic polecnie zaplaty - 1 zl. Albo samemu oplacac.

    Nie wyjaśnia to czemu opłata za energię elektryczną jest pozbawiona takiej
    opłaty. Poza tym jedną z właściwości konta "Plus" jest bezpłatna realizacja
    zlecenia stałego.

    --
    gonT

  • 5. Data: 2002-08-26 11:38:07
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Mam też inne zlecenia stałe i do nich nie są doliczane żadne kwoty.
    >
    > Nie chce mi się iść do oddziału, a przez maila to nie da się uzyskać żadej

    Zadzwon i zapytaj sie.
    Przyslij odpowiedź na grupę.
    U mnie nie biorą opłaty za Plusa.

    Karol

  • 6. Data: 2002-08-27 06:54:28
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    zlecenie stałe to zlecenie ze stałą kwotą i terminem
    A w przypadku Plusa zmienia się i termin i kwota, a to już jest zlecenie
    zmienne wymagające ustawienia go co miesiąc przez pracownika. Za takie
    zlecenia jest 2,5 zł prowizji. Taniej jest poleceniem zapłaty (1 zł) lub
    tani przelew prze internet (50 gr)

    Grześ

  • 7. Data: 2002-08-27 07:36:49
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grzesio" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > zlecenie stałe to zlecenie ze stałą kwotą i terminem
    > A w przypadku Plusa zmienia się i termin i kwota, a to już jest zlecenie
    > zmienne wymagające ustawienia go co miesiąc przez pracownika.

    Tak jakby stale zlecenia nie byly robione recznie przez pracownika.

    > Za takie
    > zlecenia jest 2,5 zł prowizji. Taniej jest poleceniem zapłaty (1 zł) lub
    > tani przelew prze internet (50 gr)
    >
    > Grześ

    Rozumiem, ze w kazdym oddziale BZ WBK jest rozna interpretacja tabeli opłat
    i prowizji.

    Karol

  • 8. Data: 2002-08-30 14:23:00
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: gont:

    > Nie wyjaśnia to czemu opłata za energię elektryczną jest pozbawiona takiej
    > opłaty. Poza tym jedną z właściwości konta "Plus" jest bezpłatna realizacja
    > zlecenia stałego.

    Jeśli jesteś z Wrocławia to Zakłąd Energetyczny też ma konto w BZ.
    Pomiędzy odziałami opłat nie pobierają. Ciekawe jak długo :( ?

    Piotr