  • 1. Data: 2003-10-13 15:31:42
    Temat: [BZWBK KK]
    Od: "Bilob" <b...@p...onet.pl>

    Chce zrezygnowac z Visy Classic, ktorej data waznosci to 10/2004. Czy jak do
    konca miesiaca (pazdziernik 2003) zwroce ja w banku (=wypowiem umowe) to
    nalicza mi 58zl za nastepny rok (brak wypowiedzenia z 30-dniowym
    wyprzedzeniem)
    Karta byla wznawiana (dostalem nowy plastik) w 2002 i w tym roku jak nie
    zrezygnuje zostanie pobrana oplata jedynie za jej uzywanie nie wznowienie.
    Czytalem regulamin, czytalem i pewnosc mam tylko, ze jakbym zrobil to
    miesiac temu to byloby OK.
    Moze ktos ma doswiadczenia w tym temacie.

    Bilob
    Czytalem regulamin i nie mam pewnosci

  • 2. Data: 2003-10-13 15:45:49
    Temat: Re: [BZWBK KK]
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bilob"
> [...]
    > konca miesiaca (pazdziernik 2003) zwroce ja w banku (=wypowiem umowe) to
    > nalicza mi 58zl za nastepny rok (brak wypowiedzenia z 30-dniowym

    powinno wystarczyc - sam to robilem ale dla karty waznej 12/4 i mialem
    klopot w odwrotną stronę - że za wcześnie wymawiam umowę - jakis termin
    (chyba min 30 dni) byl - na tym bazowalem bo kazalem sobie pokazac jaki jest
    max dni ;-))
    Tutaj wystarczy ze nie nalicza ci opłaty - nie mogą się wykręcać ze plastik
    juz jest produkowany jak przy wznowieniach,
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-10-14 15:00:06
    Od: "Bilob" <bilob_bez tego_@poczta.onet.pl>

    > Tutaj wystarczy ze nie nalicza ci opłaty - nie mogą się wykręcać ze
    plastik
    > juz jest produkowany jak przy wznowieniach,
    > *** blad ***

    Licze, ze nie nalicza i podziele sie doswiadczeniem.
    Pozdrawiam
    Bilob