  • 31. Data: 2011-01-09 21:46:04
    Temat: Re: BZ WBK-okradają mnie! Ściągają grosze jako prowizje bankową a mam saldo 0zł!
    Od: konsultant <k...@o...pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > jak to nie
    >
    > "Uprzejmie prosimy o zapoznanie się ze zmianami."

    Szkoda ale będę musiał zamknąć konto . Dobrze że inteligo.pl jest
    darmowe przy opłatach kartą bankową > 100zł/m-c.

  • 32. Data: 2011-01-09 21:51:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/9/2011 3:46 PM, konsultant wrote:

    > Szkoda ale będę musiał zamknąć konto . Dobrze że inteligo.pl jest
    > darmowe przy opłatach kartą bankową > 100zł/m-c.

    tylko nie napisz za dwa lata, ze chca od ciebie po 1.98 za kazdy miesiac.

  • 33. Data: 2011-01-10 03:55:34
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Sun, 09 Jan 2011 22:46:04 +0100, konsultant wrote:
    > Szkoda ale będę musiał zamknąć konto . Dobrze że inteligo.pl jest
    > darmowe przy opłatach kartą bankową > 100zł/m-c.

    Najpierw sprawdź czy rzeczywiście Ci zmienili.
    Jak się zalogujesz do BZWBK24 to w zakładce Portfel24 co widzisz?

    Nad numerem konta jest "Konto24" czy "Konto24.pl"?

  • 34. Data: 2011-01-10 05:16:40
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "kashmiri" <n...@n...com> wrote in message
    > konsultant <k...@o...pl> dared to write:

    > Na przyszłość czytaj korespondencję regularnie i skończ już z tym
    > wyzywaniem od "złodziei", bo po pierwsze nic ci nie *ukradli*, po drugie
    > zachowujesz się dziecinnie, a po trzecie na szkalowanie są paragrafy - i
    > wtedy dopiero będzie kosztowało.
    >
    > k.

    Ja tez powiem, ze banki to zlodzieje a juz w polsce to super zlodzieje!
    Mi naliczyli oplate po dokonaniu transakcji, nie informujac o tym.
    Poza tym jak mozna od kogos pobierac kase skoro konto jest puste? Czy koszt
    utrzymania zapisu bazy danych wynosi 7.5 na miesiac? To nie ladniej i
    elegancko ze strony banku bylo by wyslac pismo, ze w zwiazku z barkiem
    operacji na kocie proponuje sie jego zamkniecie... nie... to jeszcze nie
    dotarlo... moze za 50 lat dotrze do polski cywilizacja w bankowosci.
    A do tego czasu banki sa zlodziejami, prowizje jakie pobieraja sa wrecz
    chore kompletnie niewpomierne do ponoszonych kosztow.
    Teraz sie nbie dziwie dlaczego w polsce jeszcze tak duzo ludzi nie ma
    konta... Ja tez bym nie dal pieniedzy na bazarze rozyckiego jakiemus
    pierwszemu lepszemu podczapkowi ktory reklamowal by sie, ze jest
    przechowalnia pieniedzy:))
    A dokladnie z takim typem kojarza mi sie banki w polsce.

  • 35. Data: 2011-01-12 20:30:46
    Od: konsultant <k...@o...pl>

    Użytkownik Miernik napisał:

    > Najpierw sprawdź czy rzeczywiście Ci zmienili.
    > Jak się zalogujesz do BZWBK24 to w zakładce Portfel24 co widzisz?
    >
    > Nad numerem konta jest "Konto24" czy "Konto24.pl"?

    Już się wszystko wyjaśniło. Musiałem zamknąć konto24, płatne 7,50zł od
    listopada (musiałem dopłacic 15zł) i otworzyć bezpłatne konto
    oszczędnościowe które Pani w banku podpięła pod rejestr Arki. Ech, udało
    się w każdym razie;)