  • Data: 2003-10-22 07:32:24
    Temat: Re: BSKonline - anulowanie przelewu - jak zrobic
    Od: "slovek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli przeczucie miałem dobre, swoją droga kiedyś byłem klientem ING i
    > bardzo byłem ostrożny przy realizacji przelewów (też miałem taki
    przypadek)
    > i nawet we wtorek składając przelew na środę wpisywałem datę środową abym
    za
    > np 10min mógł go wycofać.

    Ta...
    ale to jaką datę dam nie powinno miec wplywu na zachowanie systemu - bo
    sprowadza sie do tego samego
    czy dam dzis wieczorem date dzisiejszą czy jutrzejszą - przelew wykona sie
    jutro (ustawi date na jutro).
    Tyle ze w jednym z przypadkow nie mozna cofnąć - to jest plama ING BSK i ich
    mizernych programistów.
    A moze jest różnica ???

    slovek