  • Data: 2003-10-21 12:57:29
    Temat: Re: BSKonline - anulowanie przelewu - jak zrobic
    Od: "slovek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bn38vs$g2o$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > A czy nie przez przypadek zrealizowałes przelew z datą niedzieli? Bo jeśli
    > tak to został on przyjęty bez możliwości anulowania a realizacja,
    > faktycznie, nastąpiła by w poniedziałek.
    > Jeśli natomiast zrealizowałeś przelew z datą poniedziałku to coś jest nie
    > tak.
    > Paweł

    Bylo tak jak mowisz z datą z niedzieli - ale system sam zmienil date
    realizacji na 20tego (a wczesniej wstawil aktualną date :( jako date
    realizacji)
    No i ta argumentacja nie zmienia faktu, ze powinna byc mozliwosc cofniecia.

    np. w mBanku mam mozliwosc cofniecia prawie do momentu kiedy przelew
    faktycznie wychodzi z banku
    a tu bylo do czasu realizacji ok 10godzin...

    Jak juz sie niechce komus tego zrobic, to mogli by chociaż mieć jakąś
    procedure na wypadek takiej pomyłki... - przecież nie jestem jedynym ktoremu
    zdazylo sie pomylic...
    Lub chociaż przelew moglby nie wstawiać domyślnie aktualnej daty ....
    wtedy na pewno bym sie zorientował - gdybym date musial wpisac.

    slovek