  • 21. Data: 2002-04-19 11:12:32
    Temat: Re: BSK-online, pytanie...
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    news:1066.00000bb6.3cbff9c4@newsgate.onet.pl...
    > A wydawało mi się że najdroższe konto z lwem kosztuje 20 zł...?

    Prestiż 20, ale VIP 28 :-)

  • 22. Data: 2002-04-19 14:21:30
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Prestiż 20, ale VIP 28 :-)

    A co daje ten VIP, bo na www nie jest opisany...
    PS

  • 23. Data: 2002-04-19 14:51:11
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > A co daje ten VIP, bo na www nie jest opisany...

    Wszystko to co "prestiż" + indywidualna obsługa + wyższe odsetki na
    "niepustym" ROR (obecnie 5% zamiast 3%)+ "bzdury" typu: dodatkowe darmowe
    ubezpieczenie NNW.
    VIP nie można sobie "kupić". Bank sam wybiera klientów.

  • 24. Data: 2002-04-19 16:18:12
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > VIP nie można sobie "kupić". Bank sam wybiera klientów.

    Czy ja wiem? Jeżeli przyjdziesz z 100.000 zł i zlecisz operację kupna bonów
    skarbowych, to cię wybiorą.
    Sprawdzone w dwóch miastach.

  • 25. Data: 2002-04-19 19:17:04
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ja wiem? Jeżeli przyjdziesz z 100.000 zł i zlecisz operację kupna
    bonów
    > skarbowych, to cię wybiorą.

    Oczywiście!, dlatego było w "" (cudzysłowie)

  • 26. Data: 2002-04-21 08:48:09
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 18 Apr 2002 11:58:35 +0200, "Baton" <k...@p...fm> wrote:

    >Czy sytem BSK on-line pracuje w czasie rzeczywistym? Tzn. jesli wplace w
    >okienku bankowym 1K PLN to po zalogowaniu sie do sytemu w banku (np. z
    >komputera w w/w oddziale w przeciagu paru minut) bede od razu widzial te
    >kwote i bede mogl nia dysponowac? Jaki jest poslizg czasowy i czy wogole
    >jest?

    raczej wplaty sa widocze od razu ale nigdy szybciej niz po powrocie z
    oddzialu (jakies 10 minut) nie sprawdzalem :-)

    >Czy sa inne systemy bankowosci internetowej (dla klientow indywidualnych)
    >pracujace w PRAWDZIWYM real-time?

    Ze swojej strony moge powiedziec, ze operacje wykonywane przez dowolny
    kanal dostepu w MultiBanku maja doslownie natychmiast swoje odbice w
    pozostalych kanalach.
    Takich systemow jest pewnie wiecej ale o tym moge akurat powiedziec w
    100% z wlasnego doswiadczenia.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 27. Data: 2002-04-22 05:20:58
    Od: "Krzysztof Szyszka" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > ubezpieczenie NNW.
    > VIP nie można sobie "kupić". Bank sam wybiera klientów.

    Czy to jest to samo, co "Personal Banking" ?

    Bo właśnie mi coś takiego zaproponowali, ale na razie nie miałem
    czasu, żeby się wybrać do oddziału i dopytać o szczegóły.
    Jeśli wiesz coś na ten temat, to napisz. Może być na priv.

    P.S.
    Mam u nich konto standard 2 + linie kredytową i używam BSK OnLine,
    więc "indywidualna obsługa" nie jest mi potrzebna :-), a te 5% to też
    nic szczególnego, bo na koncie leży zwykle tylko parę złotych, płacę
    z kredytu i uzupełniam saldo z innego banku (podobnie jak Ty :-).

    Właściwie nic więcej mi nie potrzeba. Czy coś przydatnego mogą
    mi jeszcze zaproponować?

    pozdrowienia
    Goblinger

  • 28. Data: 2002-04-22 18:38:50
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Czy to jest to samo, co "Personal Banking" ?
    > Konto VIP może uzyskac np.prominent nie mający nadmiaru gotówki,zas Personal
    Banking tylko ten kto ten nadmiar posiada. Oba konta maja ten sam koszt=28zł
    Nie różnią się niczym.Możesz nieć gadet w postaci Złotej Karty a 230 zł z
    ubezpieczeniem za granicą na 8100$. Kontu towarzyszy ubezpieczenie na zycie na
    20000 zł.Summa sumarum jesli posiadasz BSK On Line nie jest to cymes,aha
    wypłaty ze wszystkich bankomatów są bez prowizji
    > z poważaniem
    mkzk