  • Data: 2002-07-16 17:36:37
    Temat: Re: BRE odplywa przez Multi i mBank
    Od: ".:jazoo:." <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Detaliczne oddziały BRE, Multibank i mBank, powstałe w celu
    dywersyfikacji
    > strumienia dochodów banku i poprawy kosztownej, raczej hurtowej struktury
    > depozytowej, zwiększyły koszty działania banku nie mając znacznego wpływu
    na
    > marżę odsetkową do tej pory" - ocenili analitycy Fitcha.

    Troche dziwne... o ile z w sprawie mBanku można by się zgodzić (z tym, że
    nie
    przyniesie BRE nadzwyczajnych wpływów), to obserwując podejście/strategię
    BRE co do Multi, to nie był bym już takim pesymistą... tak mi się wydaje,
    skoro:
    - mają całkiem przyzwoity poziom otwierania nowych rachunków (trzeba tu
    pamiętać,
    że w każdym wypadku wymagają min. 1000 PLN wpływów) - chyba, ze coś się
    zmieniło od tego jak się ostatnio gdzieś chwalili ;-)))
    - zatkał im się departamen rozpatrujący Plany Finansowe... co można
    wytłumaczyć
    bardzo duzym zainteresowaniem klientów do "związania się z Multi na dłużej"
    ;-))
    - od września wprowadzają w oddziałach jakiś nowy projekt do obsługi
    klientów
    z wyższej półki.... co pewnie będzie się wiązało także z przeniesieniem
    części klientów
    z Private Banking`u BRE (?) - ale może ktoś bardziej wtajemniczony to
    potwierdzi? ;-)))
    - co by o nich nie mówić... mają całkiem przyzwoitą ofertę zarówno dla osób
    indywidualnych
    (Panowie z Multi - cały czas czekam na kartę kredytową! ;-))) jak i dla osób
    prowadzących DG.

    Reasumując, (co prawda nie jestem analitykiem ;-) dałbym im jeszcze trochę
    czasu,
    żeby się mogli wykazać ;-)

    .:jazzoo:.