  • Data: 2005-02-28 22:32:29
    Temat: Re: BPH - spokojnie z sezamem ;)
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pon, 28 lut 2005 at 22:03 GMT,
    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> napisał(a):
    > spoko, spoko. uzytkownicy sezama sa przyzwyczajeni. ale ja dalej nie
    > moge sie nadziwic, jaki tam burdel :)

    Ja włąśnie doświadczyłem na swojej skórze potęgi tego elektronicznego
    giganta. Za wypłatę w euro z konta złotówkowego jest pobierana prowizja
    5zł (tak jakbym złotówki wypłacał - a nie euro - którego z bankomatu
    przecież wziąć nie mogę), ale jakbym ten plik banknotów przeniósł
    pomiędzy bankomatem a okienkiem - to już prowizji by nie było. No ale u
    niech nawet bezgotowkowość jakaś inna. Napisałem reklamację - na razie
    wspina się po szczeblach władzy.

    --
    Jurek

    "Nie bójmy się powiedzieć: Stop sygnaturkom!!!"