    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH potwierdzenie wypowiedzenia umowy
    Date: Thu, 22 Nov 2012 08:46:32 +0100

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    > Czy Wam też BPH dał śmieszne wypowiedzenia?
    >
    > Na moim nie ma słowa o tym, że to wypowiedzenie umowy
    > a jedynie jest ,,potwierdzenie wykonania dyspozycji''.
    > Nawet nie ma (poza pieczątką -- notabene słabo
    > odciśniętą) nazwy BPH lub podobnej.

    Ooo, to oni coś przysyłają? Ani świstka od nich nie dostałem. Inni
    także. Kilka dni po wysłaniu poleconego zablokowano dostęp
    elektroniczny. Po dłuższym czasie zwrócono na wskazane konto resztki
    środków. Stąd uważam, że skutecznie wypowiedziałem rachunek. Ale
    żadnego świstka od nich.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]