  • 11. Data: 2004-09-21 11:34:29
    Temat: Re: BPH - never endiing story (KK)
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "JaKi" <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote in
    message news:opsen6xfmye06crn@jaki...
    > Dnia Tue, 21 Sep 2004 09:01:04 +0200, Dave <d...@o...pl> napisał:
    >
    > Ja rok temu
    >
    > Weksla nie podpisywalem, a wspolprace z BPH na poziomie KK sobie chwale
    ;-)

    A jak z obgługą? Jest to tak wygodne jak w Multi czy w Citi? Tzn - zero
    placówek, pełna obsługa telefoniczna, podgląd przez net, jakiś sensowny
    system internetowy...?

    pzdr
    topjes

  • 12. Data: 2004-09-21 12:32:35
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 21 Sep 2004 13:34:29 +0200, topjes <n...@d...rady> napisał:

    > A jak z obgługą? Jest to tak wygodne jak w Multi czy w Citi? Tzn - zero
    > placówek, pełna obsługa telefoniczna, podgląd przez net, jakiś sensowny
    > system internetowy...?

    - system nawet, nawet - aktywacja po podpisaniu umowy w oddziale.
    - odbiera sie też PIN w oddziale.
    - obsługa telefoniczna b. kompetentna i słowna

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2004-09-22 08:32:58
    Od: "Ciekawy" <c...@p...pl>

    > - system nawet, nawet - aktywacja po podpisaniu umowy w oddziale.
    > - odbiera sie też PIN w oddziale.
    > - obsługa telefoniczna b. kompetentna i słowna

    Bardzo kompetentna - ze wszystkimi niejasnosciami Pani mnie odeslala do
    oddzialu...

  • 14. Data: 2004-09-22 11:03:29
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Ciekawy" <c...@p...pl> wrote in message

    > Bardzo kompetentna - ze wszystkimi niejasnosciami Pani mnie odeslala do
    > oddzialu...

    Tak to czytam, czytam i zupełnie mnie to nie zachęca w porównaniu -
    konkretnie u mnie - do Multi. Pozostaję przy swoim :)

    pzdr
    topjes

  • 15. Data: 2004-09-22 11:05:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Bardzo kompetentna - ze wszystkimi niejasnosciami Pani mnie odeslala do
    > oddzialu...

    Mam odmienne doświadczenia - zawsze oddzwaniali (i to oddzwaniała ta sama
    osoba, z którą rozmawiałam!), w jednym przypadku pogonili skutecznie oddział
    do roboty ;-) W moim prywatnym rankingu infolinii ta z BPHu plasuje się
    wysoko.

  • 16. Data: 2004-09-22 11:46:52
    Temat: Re: BPH - never endiing story (KK) - pytanie
    Od: "Jarek" <...@...pl>

    Użytkownik "Ciekawy" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
    > No pewnie - jesli chodzi o oplate roczna - 25 a nie 75 PLN

    Zapomniałem, że można za nie płacić :)
    Tam ciągle są jakieś promocje z darmowym wydawaniem karty (np.
    PremiumClub) i wtedy korzystanie z wypukłej wychodzi taniej niż z
    płaskiej. Płaska ma opłatę za korzystanie z kredytu 0,1% średniodziennego
    (niezła nazwa) zadłużenia, min. 2 PLN miesięcznie (jeśli wydasz więcej niż
    29 PLN). Wypukła nie ma tej opłaty.
    Jarek