  • Data: 2007-11-23 20:28:42
    Temat: Re: BPH i DB-PBC sciagaja dluznikow
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message
    news:fi6vie$j4k$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Podobno te dwa banki wywiesiły w internecie listy dłużników
    > wielokrotnie upominanych za długi (już od np. 200zl)
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,46985
    79.html

    > szukalem na ich stronach ale nie znalazłem - te strony mają klientów
    > przyciągnąć a nie odstraszyć, więc pewnie wywiesili na innych
    > ktos znalazł ??

    Taki szum sie zrobil, ze usuneli. Z serwera banku latwo usunac, ale z
    wyszukiwarek majacych cache duzo trudniej...

    http://209.85.135.104/search?q=cache:8VWdrBga3U4J:ww
    w.deutsche-bank-pbc.pl/content/pdf/ogloszenie_wierzy
    telnosci_6112007.pdf+ogloszenie_wierzytelnosci_61120
    07.pdf&hl=pl&ct=clnk&cd=2&gl=pl

    MK