  • Data: 2007-11-23 19:51:57
    Temat: Re: BPH i DB-PBC sciagaja dluznikow
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
    news:fi6vie$j4k$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Podobno te dwa banki wywiesiły w internecie listy dłużników
    > wielokrotnie upominanych za długi (już od np. 200zl)
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,46985
    79.html

    > szukalem na ich stronach ale nie znalazłem - te strony mają klientów
    > przyciągnąć a nie odstraszyć, więc pewnie wywiesili na innych
    > ktos znalazł ??
    > *** blad ***

    Zobacz pare watkow nizej a dokladniej z wczoraj (22.11.2007)
    Tam sa informacjie.
    Jesli bank zlikwidowal te wstydliwe strony, to ja moge komus
    zainteresowanemu podrzucic na jakis serwer:)
    BPH zrobil badziewie w *.xls (dokladna nazwa pliku:
    sprzedaz_wierzytelnosci_do_publikacji_22.11.07.xls)
    DB zrobil to znacznie profesionalnie bo w *.pdf -ie:)) (dokladna nazwa
    pliku: ogloszenie_wierzytelnosci_6112007.pdf)
    Poza tym nie 200zl ale najnizszy dlug jaki ja znalazlem to wlasnie w DB
    wynosil 113 zl!!! w BPH sa same "olbrzymy" nic ponizej 30tys zl chyba tam
    nie bylo ale za to w BPH podal dokladne adresy z numerem domu, ulica...