    From: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH czesc 3.. ;-)
    Date: Tue, 5 Jul 2005 00:21:22 +0200

    Nastał nam piękny 5 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Adam Bosiacki posłał(a) w świat wiadomość

    > Mylisz osoby. To nie mnie powinieneś spytać, tylko tego, kto to napisał.
    > Ja napisałem, że nie rozumiesz podstawowych pojęć socjologicznych i w związku
    > z tym poprosiłem Cię o rozwiązanie (dość prostej) zagadki z zakresu statyki
    > społecznej. Nie raczyłeś. Albo była za trudna, albo Ci się nie chciało. Dla
    > mnie to obojętne. EOT

    Ty mi nie tłumacz zagadkami, ale wyjaśnij w prosty sposób, że nie znam
    polskiego i sadzę potworki takie potworki językowe, że moja mamusia powinna
    zabrać się za mą powtórną edukację.

    Nie potrafisz uzasadnić, że robie błędy? Trudno, choć po "naukowym" wstępie
    spodziewałem się więcej.

    Zapytam wprost.
    Potrafisz odnieść się do "Mamusia nie uczyła, żeby nie używać słów, których
    znaczenia się nie rozumie [slang, żargon]", czy też nie?
    Użyłem tych słow poprawnie? Tak albo nie? Proste pytanie, prosta odpowiedź.

    Nie potrafisz? To zakończenie dyskusji jest w pełni zrozumiałe.

    A co do twoich zagadek, to ani mnie grzeją, ani ziębią.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,